Mnóstwo pędraków

11. Data: 2004-09-23 15:57:39

Temat: Re: Mnóstwo pędraków
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

PawKa wrote:
> Nie będę komentował poprzednich wypowiedzi, bo nie potrafię ich rozgryźć czy
> to są żarty czy złośliwości,
> Jednakże są one błędne w 100 %.

[ciach]

ROTFL!

Zadziwiająco dobrze pasuje tytuł wątku do Twej wypowiedzi :-)
A propos! Przypomniał mi się dowcip:

Autostradą pod prąd jedzie facet. W radiu słychać komunikat:
- Uwaga! Uwaga! Autostradą nr ... jedzie szaleniec! -
A facet za kierownicą:
- Tysiące, tysiące...

--
richo

12. Data: 2004-09-23 18:02:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.09.2004, o godzinie 17.10.08, na pl.rec.ogrody, PawKa napisał(a):

<ciach>
Dyskusja na grupach jest dialogiem. Chyba nie chciałbyś czytać dialogu od
końca?

*Habeck*
- Schutzbach

13. Data: 2004-09-23 20:49:42

Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS
Jako informatyk
siedzę w internecie od niepamiętnych czasów
i obecnie jest to moje główne zajecie
Jak mnie szlag nie trafi, to jeszcz to jakiś czas potrwa
A tutaj znalazłem się aby podszkolić się w sprawach ogrodowych a nie
komputerowych
Ponieważ przy komputerze raczej traci się zdrowie niż je zyskuje
staram się więcej czasu spędzać na łonie..........
Bardzo wysoko cenię wszystkie fachowe porady ogrodnicze
i bardzo za nie z góry dziękuję
bo pytań mam jeszcze więcej
:)
PaKo

14. Data: 2004-09-23 22:11:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2004-09-24 07:16:48

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PawKa wrote:
> Nie będę komentował poprzednich wypowiedzi, bo nie potrafię ich rozgryźć czy
> to są żarty czy złośliwości,
> Jednakże są one błędne w 100 %.

[ciach]

Mega ROTFL. Widać wakacje się skończyły.
Po przeczytaniu tego listu dochodzę do wniosku, że jesteś zwykłym
trollem. A ja trolli nie karmię. Z mojej strony EOT.

Bea

16. Data: 2004-09-24 07:20:19

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:

> [...]
>
> Autostradą pod prąd jedzie facet. W radiu słychać komunikat:
> - Uwaga! Uwaga! Autostradą nr ... jedzie szaleniec! -

:)

I to jest najlepszy komentarz.

Pozdrawiam
Bea

17. Data: 2004-09-24 07:30:22

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PawKa wrote:
> [...]
> staram się więcej czasu spędzać na łonie..........
> Bardzo wysoko cenię wszystkie fachowe porady ogrodnicze

Szczerze wątpię. Informatyk takie rzeczy jak FAQ, RFC i netykieta
powinien na pamięć znać.
A jeśli faktycznie jesteś,to proszę Cię: Nie przyznawaj się do tego. Bo
zaczynam sie wstydzic zawodu,
który od prawie 10 lat wykonuję.

Bea

P.S. http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

18. Data: 2004-09-24 21:47:17

Od: "rednecki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie kłopot z pędrakami, własnie załatwia kret. W ciągu trzech dni zrobił
z mojego ogrodu (głównie trawnika ) krajobraz księzycowy . Pozwalam mu
działać bo łatwiej jest posiać nową trawę niż samemu tępić pędraki.
Pozdrawiam -wcale nie z przekory - Jagoda
PS.Celowo piszę nad cytatem, bo to co pisze PawKa jest logiczne i wygodne.
Nie wiem czy pamiętacie początki istnienia grupy. Pisało się tylko nad
cytatem po uprzednim zrobieniu ciach... Dla tych którzy chcą wrócić do
całego cytowanego postu jest podany niebieski podkreślony adres wiadomości
(jak np poniżej
news:ciq7l5$66j$1@atlantis.news.tpi.pl...) i kliknięcie tego adresu otwiera
post którego tyczy odpowiedź.

ciach ...

19. Data: 2004-09-25 06:03:17

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"rednecki" <r...@o...pl> writes:

> Dla tych którzy chcą wrócić do całego cytowanego postu jest podany
> niebieski podkreślony adres wiadomości (jak np poniżej
> [...]

Wybacz Jagodo, ale nie zgodzę się. Mój czytnik niusów napisał:

Couldn't fetch article <ciq7l5$66j$...@a...news.tpi.pl...>

I doskonale wiem, że chodzi mu o nadmiarowe kropki, ale chciałem
zwrócić uwagę na różnorodność programów. Nie wszyscy mają też czas i
chęci by wracać do przeczytanych już postów tylko po to, by zrozumieć
czego wypowiedź tyczy. Newermajnd, pozwolę sobie pozostać przy swoich
przyzwyczajeniach i odpowiadać pod cytatem.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. A wykopane pędraki... albo karmię nimi ptaki, o ile się jakiś
zaplącze w pobliże, albo je unicestwiam.
--
Raz przyglądając się grze o Davis Cup,
Źle anglikański poczuł się biskup.

20. Data: 2004-09-25 06:39:41

Temat: Re: Mnóstwo pędraków ->OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2wtyikhqy.fsf@sapijaszko.net...

| Wybacz Jagodo, ale nie zgodzę się. Mój czytnik niusów napisał:
|
| Couldn't fetch article <ciq7l5$66j$...@a...news.tpi.pl...>

No to jednak OE ma pewne zalety:-)

Ano, ano, pamiętam. To było pewnie w czasach, kiedy byłam ostrzyżona a la
skinhead;-)

Pozdrawiam, Basia.

Czy żywotnik jeszcze sie ukorzeni?
Oferta ze Słomianej