Mocno OT, "Re: Gdzie jest Madzik ?"

1. Data: 2002-09-14 16:04:49

Temat: Mocno OT, "Re: Gdzie jest Madzik ?"
Od: "Madzik" <a...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz:
siedzi przed kompem i placze ze wzruszenia po przeczytaniu powyzszego
watku....
:-)

A ja biedna sie czulam taka samotna, bo przez miesiac calkiem prawie
odcieta od netu i komorki!
Dzieki Wam wszystkim za duchowe wsparcie.
Faktycznie wrocilam ze Szwecji, juz jestem w niej zakochana i nie moge
sie doczekac przeprowadzki!
I poznania Solany, oczywiscie :-))))) I Ani - oraz ich rodzin!

Niestety, od jutra rana znowu jestem "offline" najprawdopodobniej na
kolejne max 5 tygodni (a co najmniej 2).

Dziekuje Wam wszystkim ponownie, szczegolnie Andrzejowi, ktory mnie do
przeczytania tego watku szczegolnie zachecal, teraz juz wiem czemu ;-)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

2. Data: 2002-09-14 16:21:14

Temat: Re: Mocno OT, "Re: Gdzie jest Madzik ?"
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <a...@s...poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:alvmpm$1nb$1@news.tpi.pl...

> Niestety, od jutra rana znowu jestem "offline"
najprawdopodobniej na
> kolejne max 5 tygodni (a co najmniej 2).

Właśnie przed chwilą wskoczyłem na chwilę na grupę a tu
ładny klops:-(((( Ty tam sobie uprawiasz "300 mil do nieba",
a my.......-nie wiem jaki tytuł filmu wstawić w to miejsce.
Sokrates

3. Data: 2002-09-14 16:43:00

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ja biedna sie czulam taka samotna, bo przez miesiac calkiem prawie
> odcieta od netu i komorki!

A nie moglas dac znac, gdzie i kiedy bylas? Buuuuuuuuu, a mysmy z Magda
spedzily poprzedni wekend u niej, bylo cudownie.

> Faktycznie wrocilam ze Szwecji, juz jestem w niej zakochana i nie moge
> sie doczekac przeprowadzki!

Doskonale cie rozumiem, mi to zakochanie nie mija juz od 13 lat.........

> I poznania Solany, oczywiscie :-))))) I Ani - oraz ich rodzin!

Wzajemnie!

Pozdrowienia
Ania Björk

4. Data: 2002-09-14 19:51:37

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

y tam sobie uprawiasz "300 mil do nieba",
> a my.......-nie wiem jaki tytuł filmu wstawić w to miejsce.

Jakiś ładny....spędziłam rok w Skandynawii i po prostu usychałam z
tęsknoty, choć tam było ładne duże mieszkanie, fajni ludzie, pełne sklepy, a
u nas ocet na półkach.
Teraz kontrast jest, ale nie aż taki.
Wiwat Dolny Śląsk - piękny, o urozmaiconym krajobrazie, fantastycznych
zabytkach.
Wiwat Wratislavia (Cantans obecnie :) - miasto prawdziwie europejskie, gdzie
o 24.00 ogródki w centrum są pełne ludzi i gdzie trudno w zęby dostać :)

Ola

5. Data: 2002-09-15 06:20:49

Od: "Madzik" <a...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Björk (sveana) <a...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:alvou7$mhr$...@n...onet.pl...

> A nie moglas dac znac, gdzie i kiedy bylas? Buuuuuuuuu, a mysmy z
Magda
> spedzily poprzedni wekend u niej, bylo cudownie.

Aniu, w .se bylam tylko 5 dni, reszta po prostu poza domem bez dostepu
do netu :-(. Z Solana sie probowlysmy spotkac, ale kiepska organizacja
naszego pobytu przez organizatorow skutecznie nam to uniemozliwila.
Szczegoly wkrotce na priva :-)

Pozdrawiam
Magda

6. Data: 2002-09-17 12:39:24

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jakiś ładny....spędziłam rok w Skandynawii i po prostu usychałam z
> tęsknoty, choć tam było ładne duże mieszkanie, fajni ludzie, pełne sklepy,
A ja 9 lat ...
Po usamodzielnieniu przeniosłam się do Ojczyzny a do Szwecji chętnie jeżdzę
do rodziców i na wczasy - i tak już od 10 lat...
> Teraz kontrast jest, ale nie aż taki.
Natury się nie da porównać ale za to ludzie ... zupełnie inny świat..

gdaMa (Magda)
Piaseczno k. W-wy

Re: Zapytanie o grupę
Re: Zapytanie o grupę