Moderowanie

1. Data: 2003-04-27 10:04:09

Temat: Moderowanie
Od: "hoRaCy sitting with empty glass" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie co do "działania" grupy:
Kto jest moderatorem i na jakiej zasadzie przepuszczane na grupę są posty ?

--
-----
Pozdr0wienia przesyła

2. Data: 2003-04-28 06:50:27

Temat: Re: Moderowanie
Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

hoRaCy sitting with empty glass napisał:
> Witam.
> Mam pytanie co do "działania" grupy:
> Kto jest moderatorem i na jakiej zasadzie przepuszczane na grupę są
> posty ?

Na zasadzie jedynie słusznego widzimisię.

Nie neguję zasady. Mam wątpliwości co do osoby moderatora, o ile jest
nim jeszcze leslie

Marek

3. Data: 2003-04-28 08:46:21

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Apr 2003 12:04:09 +0200, hoRaCy sitting with empty glass
<h...@p...nospam.fm> disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> Mam pytanie co do "działania" grupy:
> Kto jest moderatorem

Ja i Małgorzata Krzyżaniak - patrz Message-ID:
<Y...@u...pl>

> i na jakiej zasadzie przepuszczane na grupę są posty ?

Posty zgodne z tematyką grupy są przepuszczane. Pozostałe są
odrzucane, przy czym informacja o odrzuceniu posta jest automatycznie
wysyłana na adres podany w polu 'From:' posta.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; Drone, Offensive, Special Circumstances, Contact.

GH/L/S/O d- s+:- a24 C++ UL+ P L++ E W-() N+++* K w(---) M- PS+(+++) PE
Y+ PGP++ !t---(++) 5++ X- R+++*>$ !tv b++++ DI+ D--- G-- e>+ h- r% y+*

4. Data: 2003-05-02 05:59:48

Od: Janek K <nindalf@sink_spam_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote in

> [...]
> <h...@p...nospam.fm> disseminated foul capitalist propaganda:
>
> [...]
>
> Ja i Ma?gorzata Krzy?aniak - patrz Message-ID:
Milo poznac. Janek jestem. :-)

> Posty zgodne z tematyką grupy są przepuszczane. Pozosta?e są
> odrzucane, przy czym informacja o odrzuceniu posta jest automatycznie
> wysy?ana na adres podany w polu 'From:' posta.
Mam tu mala watpliwosc: na jakiej zasadzie znalazl sie w takim razie na
grupie watek o milosci? Czyzby jakies predylekcje literackie Panstwa
Moderatorow? Dla mnie to calkowicie NTG.

Poza tym sie nie czepiam. Spamu nie ma. Zyc nie umierac.

Pozdrawiam,

Janek

--
"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things
such as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much

5. Data: 2003-05-03 21:32:49

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 2 May 2003 05:59:48 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <nindalf@sink_spam_pf.pl> i powiedziała:

> Mam tu mala watpliwosc: na jakiej zasadzie znalazl sie w takim razie na
> grupie watek o milosci? Czyzby jakies predylekcje literackie Panstwa
> Moderatorow? Dla mnie to calkowicie NTG.

A o który wątek konretnie chodzi? Msg-id?

> Poza tym sie nie czepiam. Spamu nie ma. Zyc nie umierac.

Spamu nawet nie tak dużo przychodzi.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

6. Data: 2003-05-04 08:14:43

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 May 2003 05:59:48 +0000 (UTC), Janek K
<nindalf@sink_spam_pf.pl> disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> Mam tu mala watpliwosc: na jakiej zasadzie znalazl sie w takim razie na
> grupie watek o milosci? Czyzby jakies predylekcje literackie Panstwa
> Moderatorow? Dla mnie to calkowicie NTG.

E, akurat zakochanie się można podciągnąć jak najbardziej pod
uzależnienie. ;-> Zwłaszcza że tematyka grupy obejmuje też kompulsje,
a więc nie wyłącznie uzależnienie od różnej maści farmaceutyków.

Przy moderowaniu wychodzę z założenia że tak długo jak post nie jest
wyraźnie sprzeczny z tematyką grupy i istnieje możliwość
zinterpretowania go jako związanego z tematyką uzależnień to można go
przepuścić. W końcu nie ma tutaj jakiegoś strasznie wielkiego ruchu.

> Janek
Leslie

7. Data: 2003-05-05 10:53:46

Od: Janek K <nindalf@sink_spam_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> wrote in

> Pewnego dnia, a bylo to Fri, 2 May 2003 05:59:48 +0000 (UTC), przyszla
> do mnie wiadomośc z adresu <nindalf@sink_spam_pf.pl> i powiedziala:

> A o który wątek konretnie chodzi? Msg-id?

trzeba...? ;-) Nie bede sie juz zreszta dalej czepial tego, bo przy
okazji wyskoczylo kilka innych tematow, juz zwiazanych z uzalenieniami -
wycofuje wiec zarzut.

Natomiast mam inne zapytanie: czy nie mozna by przyspieszyc moderowania?
Kiedy wysylam na grupe wiadomosc, to sporo czasu mija, zanim mi sie
wyswietli na serwerze. Fakt, ze nie jest on najlepszy i zdarza sie, ze
czasem posty w ogole do mnie nie docieraja, ale z uzaleznien docieraja
(do mnie) ze znacznie wiekszym opoznieniem. Utrudnia to, niestety,
prowadzenie dyskusji. Jak wyglada proces moderowania: czy to proste
czytanie+decyzja, czy jeszcze sa jakies dodatkowe czynniki? Bardzo to
dla mnie ciekawe, bo tak sie zlozylo, ze jest to jedyna moderowana
grupa, na jakiej bywam.

> Spamu nawet nie tak duzo przychodzi.
>
> Zuzanka

Bardzo mi milo, ze otrzymalem riposte, i to podwojna - od obojga
moderatorow!! :-)) Pozdrawiam,

Janek

8. Data: 2003-05-05 15:13:03

Od: Janek K <nindalf@sink_spam_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote in

> On Fri, 2 May 2003 05:59:48 +0000 (UTC), Janek K
> <nindalf@sink_spam_pf.pl> disseminated foul capitalist propaganda:
>
> [...]
>
> E, akurat zakochanie si? mo?na podciągną? jak najbardziej pod
> uzale?nienie. ;-> Zw?aszcza ?e tematyka grupy obejmuje te? kompulsje,
> a wi?c nie wy?ącznie uzale?nienie od ró?nej maści farmaceutyków.

Milosc jest kompulsja?? Natrectwem? ;-) Pierwsze slysze, ale przestaje
sie czepiac tego watku. Przy okazji wyszlo kilka ciekawych spraw.

> Przy moderowaniu wychodz? z za?o?enia ?e tak d?ugo jak post nie jest
> wyra?nie sprzeczny z tematyką grupy i istnieje mo?liwoś?
> zinterpretowania go jako związanego z tematyką uzale?nie? to mo?na go
> przepuści?. W ko?cu nie ma tutaj jakiegoś strasznie wielkiego ruchu.

Racja.

Pozdrawiam,

Janek

9. Data: 2003-05-05 19:37:39

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 5 May 2003 10:53:46 +0000 (UTC), przyszła do mnie
> [...]

> trzeba...? ;-) Nie bede sie juz zreszta dalej czepial tego, bo przy
> okazji wyskoczylo kilka innych tematow, juz zwiazanych z uzalenieniami -

Jak Leslie pisał -- nie tniemy wszystkiego, co _literalnie_ nie
wchodzi w tematykę grupy. Poza tym -- ludzie mają różne problemy i
potrzeby.

> [...]
> czytanie+decyzja, czy jeszcze sa jakies dodatkowe czynniki? Bardzo to
> dla mnie ciekawe, bo tak sie zlozylo, ze jest to jedyna moderowana

Moderowanie polega na tym, że któreś z moderatorów musi mieć
trochę czasu, żeby zajrzeć do skrzynki z nadchodzącymi postingami.
Czasem jest pusto, czasem kilka czeka. Wtedy się dokonuje prostego
czytania+decyzji. Jeśli będzie większy ruch, można zaglądać częściej.
Mam wrażenie, że postingi czekają na moderowanie góra kilka godzin.

> Bardzo mi milo, ze otrzymalem riposte, i to podwojna - od obojga
> moderatorow!! :-)) Pozdrawiam,

;-)

Zuzanka

*:.

10. Data: 2003-05-05 22:38:54

Od: Janek K <nindalf@sink_spam_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnego dnia, a bylo to Mon, 5 May 2003 10:53:46 +0000 (UTC), przyszla
> do mnie wiadomośc z adresu <nindalf@sink_spam_pf.pl> i powiedziala:

[cut]

> Moderowanie polega na tym, ze któreś z moderatorów musi miec
> troche czasu, zeby zajrzec do skrzynki z nadchodzącymi postingami.
> Czasem jest pusto, czasem kilka czeka. Wtedy sie dokonuje prostego
> czytania+decyzji. Jeśli bedzie wiekszy ruch, mozna zaglądac cześciej.
> Mam wrazenie, ze postingi czekają na moderowanie góra kilka godzin.

Dziekuje.
Po prostu mam nawyk z innych grup, ze mozna dyskusje prowadzic na
biezaco, ale coz: niech bedzie specyfika psu. :-)

Pozdrawiam,

Janek

--
"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things
such as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much
will bring harm."

Jestem uzależniony od komputera
pomoc hazardziście
Relanium i clonazepamum