Relanium i clonazepamum

1. Data: 2003-04-23 18:11:49

Temat: Relanium i clonazepamum
Od: "Mateusz" <m...@p...sk> szukaj wiadomości tego autora

Witam, powiedzcie mi prosze jak z tym jest.
Zależy mi szczególnie na zjawisku tolerancji... po jakim czasie występuje i
ile potem trzeba brać, jakie są objawy odstawienia i ogólnie. Może ktoś
zażywa(ł) ?

2. Data: 2003-05-07 20:07:55

Temat: Re: Relanium i clonazepamum
Od: "Nigel" <n...@n...nuqa.net> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz napisal(a)
> Witam, powiedzcie mi prosze jak z tym jest.
> Zależy mi szczególnie na zjawisku tolerancji... po jakim czasie
> występuje i ile potem trzeba brać, jakie są objawy odstawienia i
> ogólnie. Może ktoś zażywa(ł) ?

czytalem kiedys ulotke tego leku... moze tam zajrzyj?

--
pozdrawiam,
Nigel --- nigel[at]nuqa.net --- GG:2816

3. Data: 2003-05-10 07:59:17

Od: "Procki" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nigel" <n...@n...nuqa.net> wrote in message
> Mateusz napisal(a)
> >
> czytalem kiedys ulotke tego leku... moze tam zajrzyj?

Jeśli czytasz po angielsku, to tu coś jest:
http://www.pharmacology2000.com/Central/sedhyp/frame
s7.htm.

Tu jest ulotka klonazepamu, o której pisze Nigel:
http://www.lekarze.com/lekospis.php?tryb=lek&id=1155
&acache=e8787e4f389a5bff18366b86cb68ecf8.

A tu ulotka Relanium (diazepamu):
http://www.lekarze.com/lekospis.php?tryb=lek&id=1196
.

Pozdrawiam,

Prockus

4. Data: 2003-05-12 17:27:28

Od: "Bio`" <q...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz" <m...@p...sk> wrote in message
> [...]
> Zależy mi szczególnie na zjawisku tolerancji... po jakim czasie występuje
> ile potem trzeba brać, jakie są objawy odstawienia i ogólnie. Może ktoś

relanium i clonazepamum )
no tak...

jak sie do tego dorwiesz to ci bedzie za moment wszystko jedno jaką to ma
nazwę :)

Let t` sun to shame on ya !
Best Regardz
Bio`
Mental moderator.

5. Data: 2003-06-30 18:02:42

Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zależy mi szczególnie na zjawisku tolerancji... po jakim czasie występuje
> ile potem trzeba brać, jakie są objawy odstawienia i ogólnie. Może ktoś

to zalezy od wielu czyyników mieszy innymi od twojej podatnosci czy tez
inaczej odporoności na te leki. ze swego doswiadczenia nabytego drogą
obserwacji wiem ze są osoby ktore mogą wykazywac pierwsze objawy
uzaleznienia juz po tygodniu regularnego łykania prochów. tolerancj aszybko
sie zmienia w przypadkach duzych dawek,. orgaiznim szybko sie aklimatyzuje.
objawy odstawienia: pocenie sennosci fizyczna i psychiczna chec "doładowania
akumulatorów" - to tylko niektore, no i uwazaj na serduszko i wątrobe.

a w ogóle jesli masz zamiar łykac....zastanów sie najpierw PO CO? odpowiedz
sobie tylko na to pytanie
PO CO.
pozdrawiam serdecznie

kofeina