Modlitwa Ikselkozaur, czyli zawracanie Silnicy tyczką do pomidorów

1. Data: 2009-04-07 09:47:12

Temat: Modlitwa Ikselkozaur, czyli zawracanie Silnicy tyczką do pomidorów
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://fronda.pl/news/czytaj/8_marca

"Pomódlmy się wspólnie:

+ za kobiety, które oduczono być dumnymi ze swojej kobiecości

+ za kobiety, którym wdrukowano brak zaufania do mężczyzn

+ za kobiety, które chciałyby żyć zgodnie ze swoim powołaniem do
małżeństwa i macierzyństwa, ale realia rynku pracy im na to nie
pozwalają

+ za kobiety deprecjonowane i wytykane palcem jako "kury domowe"

+ za kobiety, którym wpojono ideał "realizacji siebie" zamiast
obdarowywania sobą innych

+ za kobiety, które nauczono ciągłej walki z mężczyznami o pozycję

+ za kobiety faszerowane antykoncepcją w ramach przejmowania kontroli
nad własnym życiem

+ za kobiety uwikłane w imię błędnie pojmowanej wolności w związki
pozamałżeńskie, romanse, konkubinaty

+ za kobiety, którym wmówiono atrakcyjność bycia singlem

+ za kobiety, które, nie mając rodziny, umierają w samotności

+ za mężczyzn, którym odebrano męskość

+ za mężczyzn, którym nie dano być głowami rodzin

+ za mężczyzn, którym odebrano szansę bycia rycerzami i dżentelmenami

+ za mężczyzn, z którymi żony konkurują zamiast wspierać

+ za mężczyzn, na których zrzuca się winę za cało zło tego świata

+ za dzieci, którym brakuje w domu kontaktu z matkami

+ za dzieci, które zmusza się do zaspokajania ambicji matek

+ za porzucone dzieci, które były dla matek mniej ważne od kariery

+ za dzieci, którym ze względu na "prawo kobiety do wyboru" nie dano się
narodzić

+ za kobiety, którym wmówiono, że "ich macica, ich sprawa"

+ za lekarzy, których zmuszono do współudziału w mordowaniu
nienarodzonych

+ za rodziny rozbite, bo "mnie też się coś od życia należy"

+ za rodziny rozbite w imię "prawa do miłości"

+ za homoseksualistów, którym matki nie potrafiły zaprezentować
pozytywnego obrazu kobiecości

+ za pracodawców, których sterroryzowano ustawodawstwem wspierającym
"równouprawnienie""

2. Data: 2009-04-07 10:01:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra modlitwa nie jest zła :-)))).

Niech się modlą, nie mam nic przeciwko :-)).

M.

3. Data: 2009-04-07 10:05:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:grf7ge$d2m$1@news.onet.pl...

Dobre! zgadzam sie z wiekszoscia stwierdzen.
Pozdr,
Duch

4. Data: 2009-04-07 10:11:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre! zgadzam sie z wiekszoscia stwierdzen.

Bo każdy ma prawo do wlasnych, prywatnych pogladow, nie?

M.

5. Data: 2009-04-07 10:11:44

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
grf8hh$5ir$...@n...dialog.net.pl

> "Saulo" <s...@l...po> wrote in message
> Dobre! zgadzam sie z wiekszoscia stwierdzen.

Zadziwiające!

Z którymi się nie zgadzasz?

Saulo

6. Data: 2009-04-07 10:29:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> http://fronda.pl/news/czytaj/8_marca
>
> "Pomódlmy się wspólnie:

A każdy za siebie.

Qra, miłej modlitwy

7. Data: 2009-04-07 10:30:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się pomodlę o więcej kury :-) (+ 5kg)

M.

8. Data: 2009-04-07 10:32:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> pozytywnego obrazu kobiecości
>
> + za pracodawców, których sterroryzowano ustawodawstwem wspierającym

Ale do kogo mam się modlić? Wierzę tylko w dobro człowieka..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

9. Data: 2009-04-07 11:12:01

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:grf8uf$i22$1@news.onet.pl...

> Z którymi się nie zgadzasz?

hmmmm, na szybko nie potrafie znalesc, wszystko jakby ok.

Z czyms sie nie zgadzasz?
Bedziemy dyskutowac o jakims punkcie,
czy byl to tylko luzna post bez powodu, z okazji wiosny? :)

Czemu tytul Twojego posta to "zawracanie Silnicy" - co to silnica?

Pozdr,
Duch

10. Data: 2009-04-07 11:15:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 11:47, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> http://fronda.pl/news/czytaj/8_marca
> "Pomódlmy się wspólnie:

Po co ta wyliczanka?
Przeciez to mozna w jednym zdaniu:

Modlmy sie za pomyslnosc krk i trwalosc jego doktryn.

PARCHOLEC
Hahahaha
Życzenia świąteczne
Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl