Moim zdaniem źle protestują

1. Data: 2016-04-09 20:41:59

Temat: Moim zdaniem źle protestują
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj kolejne protesty i w Polsce i na Świecie, przed ambasadami polskimi w sprawie
.....no właśnie, przecież tu nie chodzi o aborcję, bo chodzi o ewidentne mordowanie
kobiet przez fanatyzm (katole z polski stali się obecnie tak "sławni " jak Taliby na
całym świecie).
Dlatego bo rocznie ma trafić przed prokuratora, z nadania inkwizycji 40tys. kobiet bo
poroniła, czyli więzione, odgradzane od rodzin i dzieci, że główna grupa więźniów, w
ciągu paru lat to kobiety. 1500 zgonów kobiet rocznie przez ciąże pozamaciczną w
Polsce. Tak więc protesty powinny zacząć się, że zwozimy drewno pod sejm i kościoły i
podpalamy. Co pokazuje do czego kler próbuje wrócić, do palenia stosów. Następnie
żadnych podpisów, że łamana konstytucja z zakazem tortur i ochroną zdrowia i życia
kobiet, tylko zbierać podpisy pod delegalizacją sekty katolickiej, bo ewidentnie, po
raz kolejny, dąży do torturowania, prześladowania, zbrodni. Tak więc jest
uzasadnienie prawne o zdelegalizowanie takiej zbrodniczej sekty, co jest oczywiste.

2. Data: 2016-04-09 20:48:05

Temat: Re: Moim zdaniem źle protestują
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-09 o 20:41, glob pisze:
> [...]
mordowanie kobiet przez fanatyzm (katole z polski stali się obecnie tak "sławni " jak

http://wyborcza.pl/magazyn/1,151485,19889516,aborcja
-w-salwadorze-jak-prawo-zabija-kobiety.html

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2016-04-09 21:09:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]
Taliby na całym świecie).

http://wyborcza.pl/magazyn/1,151485,19889516,aborcja
-w-salwadorze-jak-prawo-zabija-kobiety.html

No właśnie chodzi o mordowanie kobiet, torturowanie i więzienie, to jest oczywiste.
Bo jak zamykają w Salwadorze za poronienie, to naprawdę za to .....że podchodzę do
kolesia, a wiesz deszcz pada muszę ciebie pobić.....Co by świadczyło o psychopatii,
pretekst do bicia...a główne zaburzenia kleru przez celibat, to właśnie psyhopatyczne
zaburzenia osobowiści.

Masz rodzić martwe płody to jest w każdym cywilizowanym kraju zakazane torturowanie.
Chazan torturował pacjentkę, bo zmusił do urodzenia płoda, który nigdy nie przeżył z
takimi obrażeniami i on doskonale o tym wiedział.

W Polsce ostatnio i Irlandii kobiety umarły, bo lekarze czekali co będzie z płodem,
dlatego Irlandia zliberalizowała prawo. Bo to jest ewidentne zabójstwo na tle
religijnym.
Sekta która chce mordować, torturować, prześladować nie ma podstaw prawnych aby nadal
istniała, bo jest zbrodnicza. To trzeba głośno mówić, kler w Polsce stacił możliwość
legalnego działania, bo posunął się do zbrodni.

4. Data: 2016-04-10 18:22:08

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Dzisiaj kolejne protesty i w Polsce i na Świecie

Jeśli protestują w usa mówiąc moje ciało - moja sprawa,
dlaczego prostytucja jest zakazana?

Przy takim podejściu kobiety w usa i nie tylko powinny
mieć chyba całkowite prawo do własnego ciała, nie?

Skoro można usunąć ciążę, dlaczego maja zakaz dupy dawania?

5. Data: 2016-04-10 18:25:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

mieć chyba całkowite prawo do własnego ciała, nie?

Skoro można usunąć ciążę, dlaczego maja zakaz dupy dawania?

Na zachodzie masz najmniej aborcji po kobieta decyduje o swoim ciele. W krajach
religijnych jest najwięcej aborcji bo za nią chcą decydować zwyrodnialcy nie będąc w
jej sytułacji. Katoliczki w polsce skrobią się najbardziej, badania CBOS, chory
buraczany Chuju z obłudkowa.

6. Data: 2016-04-10 18:51:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

mieć chyba całkowite prawo do własnego ciała, nie?

Skoro można usunąć ciążę, dlaczego maja zakaz dupy dawania?

A wiesz w Arabii Saudyjskiej kobiety nie mogą prowadzić samochodów, bo według religi,
takie nie myślące i dlatego widzimy gdzie was transportować. Bo dokładnie kobieta
przecież wam się rozpuści bez zabraniania, bo buractwo w polsce jak od lat piszę i
widzimy, jest zdegenrowane na poziomie Taliba. A my bo boimy się emigrantów bo są
zdziczali i kobiety nasze traktują jak bezmyśle przedmioty. To kiedy wracasz do
swoich dzikich krajów emigrancie?

40 tysięcy polek do więzienia
homo sovietcus
Juź się boją gilotynowania?