Mój Manifest Lipcowy

11. Data: 2007-07-22 22:29:42

Temat: Re: Mój Manifest Lipcowy
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bliżej mi do dowolnej kurwy mentalnej, niż do jakiejś hodowli,
narodem (ew. kościołem) zwanej, a zwłaszcza do jej hodowców...
oczywiście nie masz co liczyć na docenienie swej gorliwości,
nawet nie powinieneś, za to możesz być z siebie dumny,
byle bez przesady, to w końcu był Twój obowiązek...

12. Data: 2007-07-22 22:30:07

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@w...pl>

> A Tobie co?
> :-)

Myślałem, że to już będzie na tyle :)

Gawron

13. Data: 2007-07-22 22:30:29

Od: "! CZÓRNÓ ! SZMATNIÓ !" <"! CZÓRNÓ ! SZMATNIÓ !"@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> [...]
> niz w powstaniu, ktorego roli wcale nie deprecjonuje. Chodzi o logike,
> ktorej po raz n-ty nie ma w twoim tepym lbie.
> Jak zwykle sie osmieszylas, bo znowu pokazalas swoja plytkosc i
> powierzchownosc, dzialanie na pokaz - zeby inni widzieli, bo nie raz
> dalas popis ekshibicjonizmu, ale zeby w takim temacie? Typowe polactwo,
> ktore bezczelnie i bez powodu nazywasz wzniosle patriotyzmem. Jak juz
> wspomnialem: predzej ci do kurwy niz patriotki. Mentalnej.
> A teraz wypierdalaj i *PLONK!*, zebys nie musiala sie wysilac z
> odpowiedzia, ktorej i tak nie przeczytam.

Jesteś ignorantem jeśli myślisz że ta tempa pizda zrozumie co ty żeś do
niej napisał

--
! CZÓRNÓ ! SZMATNIÓ !
! SZÓRÓF ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

14. Data: 2007-07-22 22:32:06

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jul 2007 23:50:14 +0200, Sky napisze

> z racji tego że wolne?

akurat nie to miałem na myśli

15. Data: 2007-07-22 22:59:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Krużel" <f...@g...pl> wrote in message

> [...]
> nawet nie powinieneś, za to możesz być z siebie dumny,
> byle bez przesady, to w końcu był Twój obowiązek...

Nie zrozumiales mnie chyba, ale to sie zdarza.
--

Bluzgacz
GG:5015

16. Data: 2007-07-23 04:43:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
> Za Janem Tadeuszem Stanisławskim:
> "I to by było na tyle."

Z pracą na przodku. Dla kogo?

17. Data: 2007-07-23 09:08:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Sun, 22 Jul 2007 23:50:14 +0200, Sky napisze

> akurat nie to miałem na myśli

więc zapewne z powodu jakiego Panslawista
powinien nienawidzić Sobót...choć wolne
[a może właśnie dlatego są wolne?] ;)

18. Data: 2007-07-23 09:16:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f81r50$514$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

E tam, nie jestem taki prymitywny na jakich wyglądają moi wrogowie i
adwersarze...
;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

19. Data: 2007-07-23 10:18:15

Temat: Re: Mój Manifest ...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, nie jestem taki prymitywny na jakich wyglądają moi wrogowie i
> adwersarze...
> ;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pamiętaj że zazwyczaj widzimy siebie w dużo lepszym świetle
a innych w dużo gorszym [kiedy nam to pasuje]
niż wymagałby tego zdroworozsądkowy realizm ;P

20. Data: 2007-07-23 11:00:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f81v79$hk8$1@news.onet.pl...

> pamiętaj że zazwyczaj widzimy siebie w dużo lepszym świetle
> a innych w dużo gorszym [kiedy nam to pasuje]
> niż wymagałby tego zdroworozsądkowy realizm ;P

To zależy, kto szukając trzyma świeczkę...

prawdziwy Jezus
WYBORY
Co tutaj sie dzieje???
W sprawie "Panslavisty"