Co tutaj sie dzieje???

1. Data: 2007-07-19 17:03:31

Temat: Co tutaj sie dzieje???
Od: "Fragile " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to glupie pytanie, moze bez sensu, moze, a raczej na pewno pozostanie bez
odpowiedzi, ale juz nie wyrabiam... Co tutaj na tej grupie sie dzieje???
Panslavisto... ech...

Fragile

2. Data: 2007-07-19 17:16:48

Temat: Re: Co tutaj sie dzieje???
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile " napisał:

> Co tutaj na tej grupie sie dzieje???
> Panslavisto... ech...

Panslavista szuka dziecka. Szanse, że ono w ogóle istnieje są 50/50. A
poza tym szerzy panslawizm :) Odhaczać, skillować i inne takie. Pomaga
:)

--
Pozdrawiam - Aicha (wrzucona do czyjegoś kfa na kuchni za dyskusje z
w/w)

3. Data: 2007-07-19 17:29:36

Od: "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...pl> napisał(a):

> Panslavista szuka dziecka. Szanse, że ono w ogóle istnieje są 50/50. A
> poza tym szerzy panslawizm :) Odhaczać, skillować i inne takie. Pomaga
> :)

Dziekuje za informacje :)
Choc i tak nie rozumiem tego czlowieka... Ale w sumie nie musze, prawda? :)

Fragile

4. Data: 2007-07-19 17:51:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile " <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
bez
> odpowiedzi, ale juz nie wyrabiam... Co tutaj na tej grupie sie dzieje???

Zastanów się, zanim rzucisz kamieniem. z wp.pl nie wysyłam...

5. Data: 2007-07-19 17:53:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
> :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (wrzucona do czyjegoś kfa na kuchni za dyskusje z

Ja wiem gdzie jestale grożą mi napaścią, więc musiałbym oddać, z miejsca
zostałbym oskarżony i tak kółko graniaste się zamyka. Znalazłem juz
rozwiązanie... Legalne.

6. Data: 2007-07-19 17:54:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Dziekuje za informacje :)
> Choc i tak nie rozumiem tego czlowieka... Ale w sumie nie musze, prawda?
> [...]

A co tu jest do zrozumienia? Chcę zrobić badania DNA i im bardziej chcę, tym
mocniejsze są ataki na grupach.

7. Data: 2007-07-19 18:06:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za informacje :)
> Choc i tak nie rozumiem tego czlowieka... Ale w sumie nie musze, prawda?
:)

Ambicją zrozumienia innych
nigdy nie grzeszyłaś... ;P

8. Data: 2007-07-19 18:13:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Choc i tak nie rozumiem tego czlowieka... Ale w sumie nie musze, prawda? :)

Dlaczego uważasz, że jeśli kogoś nie rozumiesz, to on (a nie Ty) musi
być ntg?

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

9. Data: 2007-07-19 18:13:26

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):
> Moze to glupie pytanie, moze bez sensu, moze, a raczej na pewno pozostanie bez
> odpowiedzi, ale juz nie wyrabiam... Co tutaj na tej grupie sie dzieje???
> Panslavisto... ech...

A co by się w ogóle działo, gdyby nie on?

Chcesz, aby było inaczej - mów coś, rób coś, ruszaj się...
--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

10. Data: 2007-07-19 18:25:28

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista; <f7o8up$8gg$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> "Fragile " <e...@g...pl> wrote in message
> bez

> Zastanów się, zanim rzucisz kamieniem. z wp.pl nie wysyłam...

Hę? A teraz z czego wysłałeś?

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

W sprawie "Panslavisty"
SKURWYSYNY!!!...
delfiny
zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
TARCZA