Co tutaj sie dzieje???

11. Data: 2007-07-19 18:44:57

Temat: Re: Co tutaj sie dzieje???
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
news:f7oajo$nni$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Panslavista; <f7o8up$8gg$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Hę? A teraz z czego wysłałeś?

Mam konta, czasem w ferworze, po przeczytaniu hot -textu odpisuję. To,
co robią inni, to jest żydowski bolszewizm najgorszego autoramentu - rodem z
GWna, rodem z Gułagu - to Lenin je stworzył - tylko jeszcze psychuszek brak,
ale już echa dochodzą... Neo-Sojuz - UE dojrzeje do obozów - Brzezinka jest
gotowa.

12. Data: 2007-07-19 19:04:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
:)

> Dlaczego uważasz, że jeśli kogoś nie rozumiesz, to on (a nie Ty) musi
> być ntg?

Boby jej korona z głowy spadła ;)

13. Data: 2007-07-19 19:06:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co by się w ogóle działo, gdyby nie on?
>
> Chcesz, aby było inaczej - mów coś, rób coś, ruszaj się...

Ależ ona robi co może...a co może -to widać ;)

14. Data: 2007-07-19 19:39:16

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> :)

> Boby jej korona z głowy spadła ;)

Ona nie rozumie Panslavisty, więc raczej nie ma z czego ta korona...
Bo żeby jego zrozumieć (a nie jest to wcale takie trudne, trzeba tylko
chcieć), to choć kawałek głowy trza by mieć jednak.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

15. Data: 2007-07-19 19:57:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ona nie rozumie Panslavisty, więc raczej nie ma z czego ta korona...

Jak to z czego?
Z samozachwytu!
;)

16. Data: 2007-07-19 20:13:58

Od: "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Dlaczego uważasz, że jeśli kogoś nie rozumiesz, to on (a nie Ty) musi
> być ntg?

Ntg??? To Ty to napisalas, nie ja.

--
Fragile

17. Data: 2007-07-19 20:28:04

Od: "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Ona nie rozumie Panslavisty, więc raczej nie ma z czego ta korona...
> Bo żeby jego zrozumieć (a nie jest to wcale takie trudne, trzeba tylko
> chcieć), to choć kawałek głowy trza by mieć jednak.

Wspolczuje Ci... Z kawalkiem glowy tylko szufladkowanie Ci pozostalo, jak widać...

--
Fragile

18. Data: 2007-07-19 22:02:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Wspolczuje Ci... Z kawalkiem glowy tylko szufladkowanie Ci pozostalo, jak widać...
>
> --
> Fragile

Oj, Fra, możeś Ty i krucha, ale to dlatego, że Ci dowcip wysechł i
dlatego bierzesz wszystko na sucho - dosłownie.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

19. Data: 2007-07-19 22:02:44

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Ntg??? To Ty to napisalas, nie ja.
>
> --
> Fragile

Czy twój stosunek do Panslavisty jest pozytywny? - nigdy to nie wynikało
z Twoich wypowiedzi o nim, delikatnie mówiąc. Więc napisałam, co
napisałam, bo wynika to jasno z całej twojej postawy wobec niego,
prezentowanej tutaj.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

20. Data: 2007-07-19 22:11:24

Od: "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> ać...
> >
> Oj, Fra, możeś Ty i krucha, ale to dlatego, że Ci dowcip wysechł i
> dlatego bierzesz wszystko na sucho - dosłownie.

Tak, tak, oczywiscie. Masz racje...

--
Fragile

W sprawie "Panslavisty"
SKURWYSYNY!!!...
delfiny
zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
TARCZA