Co tutaj sie dzieje???

21. Data: 2007-07-19 22:14:04

Temat: Re: Co tutaj sie dzieje???
Od: "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Czy twój stosunek do Panslavisty jest pozytywny? - nigdy to nie wynikało
> z Twoich wypowiedzi o nim, delikatnie mówiąc. Więc napisałam, co
> napisałam, bo wynika to jasno z całej twojej postawy wobec niego,
> prezentowanej tutaj.

Tak, tak, oczywiscie. Masz racje...

--
Fragile

22. Data: 2007-07-19 22:19:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Tak, tak, oczywiscie. Masz racje...

A ty masz ochotę pogardliwie wyrazić swoje poczucie wyższości...

23. Data: 2007-07-19 22:19:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tak, oczywiscie. Masz racje...

A ty masz ochotę wyrazić pogardliwie swoje poczucie wyższości...

24. Data: 2007-07-19 22:26:37

Od: "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> A co by się w ogóle działo, gdyby nie on?

Twoj swiat by sie zawalil..., nie wspominajac o tym, ze nie mialabys do kogo
buzi otworzyc...

> Chcesz, aby było inaczej - mów coś, rób coś, ruszaj się...

Mowie, robie i ruszam sie :) W przeciwienstwie do Ciebie w realu, a nie przed
monitorem...

--
Fragile

25. Data: 2007-07-20 06:18:52

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> [...]
> buzi otworzyc...

> Mowie, robie i ruszam sie :) W przeciwienstwie do Ciebie w realu, a nie przed

To wszystko tylko Twoje wyobrażenia o mnie - nawet nie wiesz, ile mówię,
robię, ruszam się :-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

26. Data: 2007-07-20 06:18:58

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> jak wid

> A ty masz ochotę wyrazić pogardliwie swoje poczucie wyższości...

Ona nigdy nie nauczy się latać - nie ma zagrożenia ;-)
Pzdr. dla Ciebie :-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

27. Data: 2007-07-20 06:30:08

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Ona nigdy nie nauczy się latać - nie ma zagrożenia ;-)

Jeszcze trzy lata studiów córki i będę mógł odlecieć, chyba, że wcześniej
pojdę ajcia... na krem.

28. Data: 2007-07-20 10:31:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moment,

a wy rozumiecie to przeniesienie zycia prawdziwego w siec i grupy
dyskusyjne?

Moze o to Jej Fragilnosci chodzi?

Bo co innego pogadac w wolnej chwili, a co innego splesc i wymieszac siec z
zyciem.

M.

29. Data: 2007-07-20 10:51:14

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> [...]
>
> Moze o to Jej Fragilnosci chodzi?
>
> Bo co innego pogadac w wolnej chwili, a co innego splesc i wymieszac siec

Bo chciałaby, a boi się... Jak przyjedzie to jej nie oskalpuję - to taka
licentia poetyka była... Jakże mało mnie zna.

30. Data: 2007-07-20 11:16:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moze o to Jej Fragilnosci chodzi?
>
> Bo co innego pogadac w wolnej chwili, a co innego splesc i wymieszac siec

Bigos jak bigos...
gorzej gdyby tylko sieć komu pozostała

W sprawie "Panslavisty"
SKURWYSYNY!!!...
delfiny
zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
TARCZA