Co tutaj sie dzieje???

31. Data: 2007-07-20 11:37:10

Temat: Re: Co tutaj sie dzieje???
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 19:54, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> :)

> A co tu jest do zrozumienia? Chcę zrobić badania DNA i im bardziej chcę, tym
> mocniejsze są ataki na grupach.

LOL
Pierdu, pierdu
18b.m. mial byc wynik Twoich badan???
DNO, i konfabulacja.

32. Data: 2007-07-20 11:48:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze niby cięzkostrawny?

I co z tego, skoro wiekszosc (kazdy?) go lubi :-)

(i niech kazdy zyje, jak chce i jak mu pasuje)

M.

33. Data: 2007-07-20 13:33:13

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.com...
> [...]
> :)

> A co tu jest do zrozumienia? Chcę zrobić badania DNA i im bardziej chcę,

Przecież to nie ja puściłem tę plotkę - ale po odgłosach i echach sądząc
badanie pokazało, że nie ten tatuś... Jeszcze śmieszniej by było, gdyby i
mnie wykluczyło...
Byłbym wolny od trosk. Już mnie żadna baba nie namówi. Chyba, żebym
musiał się ożenić po raz trzeci.
Miałem bowiem w młodości taką maksymę - lubiłem bulwersować sąsiadki:
"do trzech razy sztuka i zmiana mamy...".

34. Data: 2007-07-20 13:34:31

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Ze niby cięzkostrawny?
>
> I co z tego, skoro wiekszosc (kazdy?) go lubi :-)
>
> (i niech kazdy zyje, jak chce i jak mu pasuje)
>
> M.

Bigos ciężko strawny? Pierwsze słyszę - widać, że nie jadłaś mojego
bigosu...

35. Data: 2007-07-20 14:32:40

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 15:33, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Miałem bowiem w młodości taką maksymę - lubiłem bulwersować sąsiadki:
> "do trzech razy sztuka i zmiana mamy...".

Aha, to moze mamusia jest oslawiona p.Krawczyk. W takim razie tatusia
nalezy poszukac w kregach parlamentarnych. Mysle tez, ze naprawde
smiesznie bedzie, jak sie okaze ze Ty jestes ojcem. Sad rodzinny,
alimenty, komornik... itp. Te rzeczy! Albo tez, na stare lata bedziesz
musial sie zajac nianczeniem dzieciaka. W takiej sytuacji, ja bym
uciekl "zagranice, albo do Bulgari".

J.

36. Data: 2007-07-20 15:59:18

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

alimenty, komornik... itp. Te rzeczy! Albo tez, na stare lata bedziesz
musial sie zajac nianczeniem dzieciaka. W takiej sytuacji, ja bym

Ty to możesz na Pigalak. Z Krawczykami nie używałem. Sądami i resztą mnie
nie można postraszyć - płaciłem na pierwszą trójkę. Kupę lat. Nawiasem sądy
nie zawsze są potrzebne. Ogólnie wolałbym dziecko z mamusią - mogę
niańczyć - umiem - wyniańczyłem 12-ro moje rodzeństwo + szóstka moich. A w
moich rękach moja wnusia zaczęła mowić - tata - tak jak wszystkie moje
dzieci... Nie mama, lecz tata...

37. Data: 2007-07-20 18:22:48

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 17:59, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> niańczyć - umiem - wyniańczyłem 12-ro moje rodzeństwo + szóstka moich. A w
> moich rękach moja wnusia zaczęła mowić - tata - tak jak wszystkie moje

No tak, bo - "najlepsze kasztany sa na placu Pigale".
Hm! To mozna miec dzieci nie z mamusia?
Znam ciekawsze zajecia od nianczenia dzieciarow!
Ale jak ktos lubi zycie rodzinne.
W koncu sa rozne zboczenia.
Jak rozumiem, dzieci plodzisz by mial kto nienawidzic Zydow!
To jest taki panslavi-patriotyzm.

38. Data: 2007-07-20 19:59:01

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile " <e...@g...pl> wrote in message

> Moze to glupie pytanie, moze bez sensu, moze, a raczej na pewno pozostanie
> bez
> odpowiedzi, ale juz nie wyrabiam... Co tutaj na tej grupie sie dzieje???

To ja sie kurwa pytam kotku...
--

Bluzgacz
GG:5015

39. Data: 2007-07-20 23:14:28

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
ps.com...

Jak rozumiem, dzieci plodzisz by mial kto nienawidzic Zydow!
To jest taki panslavi-patriotyzm.

Głupie oskarżenie - nawet nie wiesz jak bardzo. Inna sprawa żydów z małej
litery - jesteście mośkami - Chazarami...

40. Data: 2007-07-21 07:51:14

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 01:14, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Głupie oskarżenie - nawet nie wiesz jak bardzo. Inna sprawa żydów z małej
> litery - jesteście mośkami - Chazarami...

Jak najbardziej zasadne!
Kto "jestescie"? Jestem Polakiem.
Pewnie Chazorowie przyprawiali Ci rogi,
i dlatego ich tak nie lubisz?

W sprawie "Panslavisty"
SKURWYSYNY!!!...
delfiny
zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
TARCZA