"Mój Piękny Ogród"

1. Data: 2006-04-06 20:44:22

Temat: "Mój Piękny Ogród"
Od: "Michał" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuję artykułu p. Marcina Wojtasika z miesięcznika "Mój piękny ogród" nr
6/2003. Ewentualnie proszę o informacje nt. legalności spalania we własnym
ogrodzie resztek roślin, obciętych gałęzi itp.
Pozdrawiam
Michał Fac

2. Data: 2006-04-06 20:56:59

Temat: Re: "Mój Piękny Ogród"
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> 6/2003. Ewentualnie proszę o informacje nt. legalności spalania we własnym
> ogrodzie resztek roślin, obciętych gałęzi itp.

Wydaje mi sie ze palenie odpadkow na wlasnej dzialce reguluja przepisy
wewnetrzne gminy.

Elfir

3. Data: 2006-04-07 04:51:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie ze palenie odpadkow na wlasnej dzialce reguluja przepisy
> wewnetrzne gminy.

...oraz szacunek dla sąsiadów, nie wspominając o tym, że szkoda niszczyć
substancję organiczną. Lepiej przekompostować.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-04-07 06:15:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...oraz szacunek dla sąsiadów, nie wspominając o tym, że szkoda
niszczyć
> substancję organiczną. Lepiej przekompostować.
> Pozdrawiam.Mirzan

Popiół do kompostu też podobno sie nadaje
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2006-04-07 06:22:12

Temat: Re:
Od: "Michał Fac" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...oraz szacunek dla sąsiadów, nie wspominając o tym, że szkoda niszczyć
> substancję organiczną. Lepiej przekompostować.
> Pozdrawiam.Mirzan

A jak nazwiesz sąsiada, który mając nielegalny warsztat samochodowy koło
mojego ogrodu spala opony, zolejone szmaty, o w nocy wypompowywuje fekalia z
szamba? I tylko dlatego, że jego szwagier jest oficerem policji, jest
nietykalny.
Krew mnie zalewa..............

6. Data: 2006-04-07 07:23:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niszczyć
> >
> Popiół do kompostu też podobno sie nadaje
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Podobno.Zwłaszcza,że to prawie sama krzemionka z niewielką ilością
substancji rozpuszczalnych.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-04-07 07:50:14

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Podobno.Zwłaszcza,że to prawie sama krzemionka z niewielką ilością
> substancji rozpuszczalnych.

Kiedy to właśnie te MIKROelementy są najwazniejsze.
:-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-04-07 09:21:46

Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):

> Poszukuję artykułu p. Marcina Wojtasika z miesięcznika "Mój piękny ogród" nr
> 6/2003. Ewentualnie proszę o informacje nt. legalności spalania we własnym
> ogrodzie resztek roślin, obciętych gałęzi itp.

Nasze informacje nie zabezpieczą Cię ani przed pożarem ani przed
mandatem ani przed gniewem sąsiada.
Jeżeli chcesz być w porządku to zapytaj w straży pożarnej albo w
straży miejskiej.
Ważne są odległości od zabudowy, od lasu od jezdni i wielu innych.
Sąsiada warto zapytać czy nie będzie mu przeszkadzało i na wszelki
wypadek ognisko rozpalić w czasie bezwietrznej pogody.

Pozdrawiam, Jacek

9. Data: 2006-04-07 09:27:15

Temat: Re: Re:
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Jacek

Podejrzewam,ze w ogole nie czytałes postu wyżej :(

Pozdrawiam, Lilka

10. Data: 2006-04-07 10:01:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> i na wszelki > wypadek ognisko rozpalić w czasie bezwietrznej pogody.

Bo może się zdarzyć tak:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Conten
t&pa=showpage&pid=33

Pozdrawiam ;-)