Mój debiut na grupie :)

1. Data: 2001-07-24 21:37:13

Temat: Re: M?j debiut na grupie :)
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Maja Kr??el <o...@f...onet.pl> wrote:
> Przepraszam, ze sie spytam, ale sie tu po baaardzo dlugim czasie nieobecnosci
> pojawilam i nie lapie niektórych rzeczy.
O, Maja! Witamy :-))) Faktycznie, dawno Cię nie było.

> Co wy z tym "slupem"? O co chodzi? Ciekawosc mnie zezre.
No więc słup służy jako osłona przed tzw. argumentem ostatecznym, czyli
latającym ciężkim tomem Larousse Gastronomique :-)))

Anetek (nienie, ja Laroussem nie rzucam, co najwyżej się czasem podpieram
całkiem cienkim wydaniem 'Leksykonu sztuki kulinarnej' :-)))
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

1. Data: 2001-07-25 18:52:16

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran napisała

: O, Maja! Witamy :-))) Faktycznie, dawno Cię nie było.

O rany, to mnie tu się jeszcze pamięta?! To niesamowite, bo ze 2 lata tu nie
gościłam. Ale to miłe uczucie - takie powitanie :))

: No więc słup służy jako osłona przed tzw. argumentem ostatecznym, czyli
: latającym ciężkim tomem Larousse Gastronomique :-)))

Dzięki za wyjaśnienie.

: Anetek (nienie, ja Laroussem nie rzucam, co najwyżej się czasem podpieram
: całkiem cienkim wydaniem 'Leksykonu sztuki kulinarnej' :-)))

He-he, ja nawet i tego nie posiadam. Dlatego na razie siedzę cicho ... za słupem
(asekuracyjnie:) i napawam się wirtualną wonią smakołyków.
Maja

1. Data: 2001-07-26 07:45:02

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9joh6c$c0r$...@n...tpi.pl...

. Dlatego na razie siedzę cicho ... za słupem
> (asekuracyjnie:) i napawam się wirtualną wonią smakołyków.

..narazie szczególnie nie pachnie. Roznosi się jeszcze
zapach tego przepalonego łosia co go Slav u kogoś zjadł. ( i
nieskończenie też czuć u Nas czosnek)

Pozdrawiam.

AgataW.

1. Data: 2001-07-26 07:49:21

Od: "misiowa" <a...@m...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będzie zadnych nieporządanych zapachów.
Przecież już spacyfikowałam to wiaderko z czosnkiem....;-)))

Pozdr.
Misiowa

1. Data: 2001-07-26 07:59:38

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiowa <a...@m...lodz.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:9joi6m$714$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> Nie będzie zadnych nieporządanych zapachów.
> Przecież już spacyfikowałam to wiaderko z
czosnkiem....;-)))

...i jak świnki? Pachną czosnkiem?

AgataW.

1. Data: 2001-07-27 06:50:08

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisała

: ..narazie szczególnie nie pachnie. Roznosi się jeszcze
: zapach tego przepalonego łosia co go Slav u kogoś zjadł. ( i
: nieskończenie też czuć u Nas czosnek)

Ha! Ale ja mam posty jeszcze z kwietnia. Do czosnku na razie nie dotarłam :)
Maja

1. Data: 2001-07-27 07:14:58

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-27 19:37:48

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel <o...@f...onet.pl> wrote:
> O rany, to mnie tu się jeszcze pamięta?! To niesamowite, bo ze 2 lata tu nie
> gościłam. Ale to miłe uczucie - takie powitanie :))
Zawszeć to miło widzieć powracających :-)

> He-he, ja nawet i tego nie posiadam. Dlatego na razie siedzę cicho i
> ... za słupem (asekuracyjnie:) i napawam się wirtualną wonią smakołyków.
Oj, smakołyków to tutaj dostatek, nie da się ukryć, aż czasu nie starcza,
żeby wszystkie wypróbować, buuu :-(

Anetek,

1. Data: 2001-07-27 19:39:42

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka <b...@d...com.pl> wrote:
> [...]
> na tym, ze probuje odpowiadac na zadawane pytania, po czym orientuje sie, ze
> z pewnoscia ktos juz dal odpowiedz, bo post jest stary jak swiat.
Ja się, niestety, muszę sprężać z czytaniem, bo postingi ekspirują po
10 dniach. Niejednokrotnie musiałam googlać w poszukiwaniu smakołyku.
A i tak mam zaległości -- 600 postingów do przeczytania, auuu...

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

zupa cebulowa
nietypowe: wstążki na antenie
Cos na kaca