Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????

1. Data: 2008-11-20 23:36:59

Temat: Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Na szczęście w sypialni, WC i łazience nie mam ŻADNEJ elektroniki :-D

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,85253,597
1297,Mandzurski_czip_czyli_totalna_inwigilacja_elekt
roniki_.html

"Czy możliwe jest istnienie mandżurskiego czipu - mikro układu
szpiegującego każde urządzenie elektroniczne? Były agent FBI Robert
Eringer twierdzi, że tak. (...)"

Upsss...
Żesz no, ale komórę to czasem mam WSZĘDZIE!!!