Moj profesor powiedzial...

1. Data: 2006-02-17 15:33:33

Temat: Moj profesor powiedzial...
Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

obecnie biore kurs co sie zwie Human Development.
profesor powiedzial zdanie ktore tak mi sie spodobalo ze az je zapisalam i
chcialam sie nim z wami powiedzielic. tyczylo sie dzieci.

"Don't hurt me, I'm still under construction."
/J. DeVincenzo/

2. Data: 2006-02-18 00:26:23

Temat: Re: Moj profesor powiedzial...
Od: "WIELKI KOT" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości n
> Masz swój styl

Masz swój styl under construction. Don`t hurt me;)
WK

3. Data: 2006-02-18 00:27:44

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> [...]
> chcialam sie nim z wami powiedzielic. tyczylo sie dzieci.
>
> "Don't hurt me, I'm still under construction."

Masz swój styl

Lekarz Psychiatra Poszukuje
:))
[ogłoszenie] Ćwiczenia i medytacja Zen w Krakowie
Osoba niepełnoletnia u psychologa
Co znaczy dla Was małżeństwo?