Moja dieta

1. Data: 2002-05-16 07:04:47

Temat: Moja dieta
Od: "Jogger" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W grudniu 2001r ważyłem 97 kg przy wzroście 176 cm dużo co ?
Miałem już dość ciężaru tłuszczu, nikłej kondycji, luster.....
Zacząłem myśleć o poprawie swego losu i.......zacząłem stosować dietę cud.
Jest skuteczna w 100 % na niej można tylko zarobić (zaoszczędzić)
Na czym ona polega ?
ŻPP czyli, jedz połowę połowy czyli zawsze należy iść spać niedojedzony.
Jeszcze jedno należy biegać conajmniej 30 km tygodniowo, powiedzmy 5 razy po
6 km to nie jest trudne !!!
Teraz ważę 82 kg i ciągle po troszeczku spada .......
Wszystkim szczerze polecam. Nie warto wydawać swoich pieniędzy na preparaty
w aptece.

2. Data: 2002-05-16 10:40:15

Temat: Re: Moja dieta
Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2002 09:04:47 +0200, uzytkownik "Jogger"
<h...@f...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
nastepuje:

>Na czym ona polega ?
>ŻPP czyli, jedz połowę połowy czyli zawsze należy iść spać niedojedzony.

Albo bardziej ogolna i bardziej dosadna, czyli Dieta ŻM (Żreć Mniej)
:)

>Jeszcze jedno należy biegać conajmniej 30 km tygodniowo, powiedzmy 5 razy po
>6 km to nie jest trudne !!!

Albo ogolnie cwiczenia tlenowe (aeroby - rower, basen, wlasnie
jogging).

>Teraz ważę 82 kg i ciągle po troszeczku spada .......

Gratulacje

>Wszystkim szczerze polecam. Nie warto wydawać swoich pieniędzy na preparaty
>w aptece.

W aptece jak najbardziej, bo w aptece nic sensownego nie dostaniesz :)

_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_

Dieta dr Kapuscinskiego
POLECAM PRZECZYTAĆ!
DIETA NORWESKA