Moja strona

1. Data: 2000-03-28 09:45:33

Temat: Moja strona
Od: "L.D" <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojego ogrodu na stronie
www.republika.pl/ogrodld
L.D

2. Data: 2000-03-28 10:12:29

Temat: Re: Moja strona
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "L.D" wrote:
> Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojego ogrodu na stronie
> www.republika.pl/ogrodld

Laduje mi sie strona na onecie i poza statystyka nie jestem w stanie nic
innego zobaczyc :-( Czy jeszcze ktos tak ma? Uzywam Netszkapy 4.7

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

3. Data: 2000-03-28 10:44:57

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał(a) w wiadomości: >Laduje mi sie strona na onecie i
poza statystyka nie jestem w stanie nic
>innego zobaczyc :-( Czy jeszcze ktos tak ma? Uzywam Netszkapy 4.7
Jeszcze nigdy tak długo nie ładowała mi się strona. A podobno to miało być
przyśpieszenie. Mam I.E.4.
Jurek

4. Data: 2000-03-28 10:50:31

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Laduje mi sie strona na onecie i poza statystyka nie jestem w stanie nic
> innego zobaczyc :-( Czy jeszcze ktos tak ma? Uzywam Netszkapy 4.7
Ja mam to samo i tez uzywam NN 4.7. Wierna "czytaczka" z
pozdrowieniami. Ulka

5. Data: 2000-03-28 10:51:12

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba ładny ogród (?), bo zdenerwowałem się przy powiększaniu zdjęć
:-((((((( i uciekłem stamtąd (straaaaaasznie dłuuuuugo się
otwieeeeeeraaaaaa)
Jurek

6. Data: 2000-03-28 16:18:28

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na kablu mam IE5
strona laduje sie bardzo dlugo ok 2min na PII 330, ale skutecznie.
Za statystyką jest ladna winieta, dwie ramki lewa str. wybór, prawa to co wy
brane.
Dodatkowo wzbogacone muzyczką.
Do wyboru 5 pozycji: str glowna, doswiadczenia, galeria, spacer po ogrodzie,
linki.
Bogato ilustrowane zdjęciami i filmami. Niektóre zdjęcia otwierają się w oso
bnych ramkach powiększone, niektóre jako filmy (pewnie dlatego to się tak śl
amazarnie ładuje).
Razem sympatyczne i podziwiam wkład pracy w ogród i w stronę, znajomość Javy
itd.
ja ciagle nie mogę wystartować ze swoją stroną, chyba, że pokażę niedorobion
ą,
Pozdrawiam Anka
-------------Z motyką na słońce------------
<s...@f...edu.pl>

7. Data: 2000-03-29 05:16:56

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie sie tez dosyc dlugo ladowala, ale mialem juz podobny przypadek. Tyle
tylko, ze tam sie jeszcze oplacalo, bo po jednortazowym ladowaniu teraz
chodzi jak z HDD.
Zobaczymy czy tu tez sie oplaci. Mam I.E.5.0.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@z...slupsk.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8bq27l$hv$...@a...webcorp.com.pl...

8. Data: 2000-03-31 19:00:43

Od: "Marecki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za wolno się wczytuje
POPRAW !

--
Pozdrawiam, Marek Olejnik

http://www.webmedia.pl/marolex
Opryskiwacze ogrodnicze MAROLEX - producent
e-mail: p...@g...com

"Complete Land Designer 6.0" i inni
Szczepienie
www.magro.pl