Moje cztery uzaleznienia to...

1. Data: 2001-04-03 18:55:15

Temat: Moje cztery uzaleznienia to...
Od: "sas" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.alkochol- to najpowazniejsze i najbardziej uciazliwe, bo po nich ida dwa
nastepne...
2 papierosy-pale juz od 9 lat ,choc mam dopiero 24. Gdzies w polowie
Stycznia rzucilem i nawet mi to niezle idzie(!) ale gdy sie napije...musze
3 hazard- jak sie juz dobrze "chyce" i napale i dalej nic specjalnego sie
nie dzieje( a co niby by sie mialo dziac) to czas na troche adrenalinki...i
ide na "pokerki" tam przegrywam wiekszosc pieniedzy(zazwyczaj wszystkie
,ktore mam przy sobie) i wracam do domu
Po tych trzech mam cholernego kaca i stwierdzam ,ze "nie moge pic" bo mam
srube i tego nie kontroluje...lepiej tylko palic...
4 miekie i czasami (choc b. rzadko -pare razy w roku) znaczek...

Kiedys bralem tez twarde-amfa ekstazka i koksik ale umialem sobie
wytlumaczyc ,ze mozna i bez tego.
To sie nazywa podatnosc ...
Pisze do Was po raz pierwszy ,bo ciekaw jestem jak u Was z nr. 3
Nadmieniam ,ze z pierwszymi trzema CHCE sie rozstac -samo zlo(zastanawialem
sie nawet nad zaszyciem)a chetnie uzaleznie sie od netu

Pozdrawiam wszystkich
ryzy