Moje łyżwy

1. Data: 2006-11-27 17:46:52

Temat: Moje łyżwy
Od: "brydzia brydziowa" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie tam maleństwo.Super jako dodatek do paczki pod choinkę :-)).
http://brydzka.netblog.pl/albums/brydzka/&task=view&
up_id=19136
http://brydzka.netblog.pl/albums/brydzka/- moje dłubanki
http://kordonek.pl/

2. Data: 2006-11-27 17:55:34

Temat: Re: Moje łyżwy
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-11-2006 o 18:46:52 brydzia brydziowa <b...@W...gazeta.pl>
napisał:

> Takie tam maleństwo.Super jako dodatek do paczki pod choinkę :-)).
> [...]

ale fajne.. poprostu czadowe!!!! ja wlasnie niedawno zaczelam swoj sezon
lyzwiarski i takie malenstwa moga fajnie wygladac np jako breloczek przy
zamku od torby na lyzwy... dzieki Brydziu za pomysla ;))))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

3. Data: 2006-11-27 18:29:15

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lyzwiarski i takie malenstwa moga fajnie wygladac np jako breloczek przy
> zamku od torby na lyzwy... dzieki Brydziu za pomysla ;))))

A gdie jezdzisz, bo Spiska jeszcze zamknieta, o mnie drazni, bo to mam
najblizej

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

4. Data: 2006-11-27 20:29:28

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-11-2006 o 19:29:15 Ula Głuszek <u...@g...pl> napisał:

> A gdie jezdzisz, bo Spiska jeszcze zamknieta, o mnie drazni, bo to mam
> najblizej

na Wejherowska jezdze niestety :((( na spiską tez mam przeciez rzut
beretem. Wkurzyli mnie niesamowicie, bo caly pazdziernik pisalo na stronie
ze Spiska bedzie otwarta 1 listopada.... potem ze 1 grudnia.. potem
zmienili na 18 listopada.... a teraz piszą, ze 16 grudnia... wrrr ...

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

antytalent w robotkach recznych :(
[chwale sie] kolorowy sweterek jednak nie spruty
chińska mulina
Ciekawostka
xxx_szukam schematu