Mole za szafką kuchenną - pomocy

1. Data: 2007-08-16 12:41:56

Temat: Mole za szafką kuchenną - pomocy
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mole pojawiły sie jakiś czas temu.
Po dokładnym umyciu szafek i wyrzuceniu wszystkich produktów sypkich na
jakiś czas był spokój. Teraz znowu, zauważyłam dziś , że wylatuje z
dziury w szafce która prowadzi do śruby na których szafki wiszą.
Popsikałam chwilowo, za szafkami od góry doraźnie jakimś preparatem.
Jak się tego pozbyć.
Spacerują mi też czasem po szafkach obrzydliwe małe robaczki.
Ratunku. Walczę z tym od zimy.
Pozdrawiam Beazuku

2. Data: 2007-08-16 13:47:35

Temat: Re: Mole za szafką kuchenną - pomocy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beazuku" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Jak się tego pozbyć.
> Spacerują mi też czasem po szafkach obrzydliwe małe robaczki.

Raid - zabija na śmierć!!!

3. Data: 2007-08-16 15:05:28

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Beazuku" <b...@o...pl> wrote in message
>
> Raid - zabija na śmierć!!!
A może zostały Ci gdzieś orzechy albo suszone grzyby?
U mnie mole zaatakowały suszone grzyby wiszące w kuchni na sznurku!
Jolka

4. Data: 2007-08-16 15:24:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> A może zostały Ci gdzieś orzechy albo suszone grzyby?
> U mnie mole zaatakowały suszone grzyby wiszące w kuchni na sznurku!
> Jolka

Zjadają zioła suszone, mąkę, tartą bułkę - wszystko, co nie jest zamknięte w
szczelnych pojemnikach.

5. Data: 2007-08-16 15:31:32

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

- wszystko, co nie jest zamknięte w
> szczelnych pojemnikach.

A co powiesz na zamknięte SZCZELNIE - np. w worku pakowanym fabrycznie?

Pozdr. Ewa

6. Data: 2007-08-16 15:49:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message

> - wszystko, co nie jest zamknięte w
>
> A co powiesz na zamknięte SZCZELNIE - np. w worku pakowanym fabrycznie?
>
> Pozdr. Ewa

Worki nie są stalowe - owad zniesie jajka na worku, a larwa się przegryza do
środka.

7. Data: 2007-08-17 13:45:05

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Aug 2007 17:31:32 +0200, Ewa W napisał(a):

> - wszystko, co nie jest zamknięte w
>
> A co powiesz na zamknięte SZCZELNIE - np. w worku pakowanym fabrycznie?

Jeśli "worek"="torebka foliowa", to przegryzą.

8. Data: 2007-08-17 13:56:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

> Jeśli "worek"="torebka foliowa", to przegryzą.

Papierowe i tkane też pokonają. Przez te drugie przejdą.

dżem dla cukrzyka
Re: dynia
Co z bielmikiem
Surimi w zalewie.