Monika Lewinski?

1. Data: 2000-01-20 04:50:25

Temat: Monika Lewinski?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jaką dietę ostatnio stosowała Monika aby schudnąć?

2. Data: 2000-01-20 18:13:04

Temat: Odp: Monika Lewinski?
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawala dupy Clintonowi :))))

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

3. Data: 2000-01-20 19:07:35

Temat: Re: Monika Lewinski?
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> wrote in message news:QeIh4.44967$X3.941689@news.tpnet.pl...
> Dawala dupy Clintonowi :))))

Hmmm mogę się mylić, ale chodziło raczej o sex oralny (ale żeby od razu nazywać to
dietą - IMHO: lekka przesada).

inz. Mariusz Masewicz
Politechnika Poznanska
Uczelniane Centrum Komputerowe
ul. Piotrowo 3a
60-965 Poznan, POLAND
tel. (48)(61) 665 35 33, tel./fax (48)(61) 665 27 26
e-mail: M...@p...poznan.pl
e-mail: M...@s...put.poznan.pl
uin: 21361289

4. Data: 2000-01-20 19:16:01

Temat: PLONK dla b...@k...net.pl
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:QeIh4.44967$X3.941689@n
ews.tpnet.pl...
> Dawala dupy Clintonowi :))))
>
> --
> Pozdrawiam
> Basia
> * * *
> UIN : 20184084
> http://www.kki.net.pl/bw
> http://www.kki.net.pl/~milionerzy

plonk za razace naruszenie zasad netykiety!

5. Data: 2000-01-20 21:06:09

Temat: Odp: PLONK dla b...@k...net.pl
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj chyba musze zmienic adres :)

Basia
* * *

6. Data: 2000-01-20 22:20:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@k...net.pl> wrote in message news:QeIh4.44967$X3.941689@news.tpnet.pl...
> Dawala dupy Clintonowi :))))

Basiu, a gdzie Twoja kultura? W barze je kluski?
Jakkolwiek przyzwyczajony jestem do tego typu prostactwa
w przypadku do jakiś męższczyzn z gatunku "budka z piwem"
to jednak taki styl u kobiety jest niezwykle rażący...

A ja pytałem o dietę Basiu, gdyż doszła do mnie plotka,
że ta pani dostawała ostatnio dosyć duże pieniądze za
stosowanie pewnej diety odchudzającej. Efekty rzeczywiście
są i wartałoby się dowiedzieć co to była za dieta...

Ale skoro nie wiesz to może lepiej w te tony nie odpowiadaj.

7. Data: 2000-01-20 23:59:06

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No bez przesady - czasem chyba mozna zazartowac (nawet dobitnie) -
sztywniactwo to podstawa tycia :))
Jesli kogos urazilam to bardzo przepraszam ale nie moglam sie powstrzymac od
napisania tego.

Basia
* * *

8. Data: 2000-01-21 03:37:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> w artykule news:ejNh4.45932$X3.963021@news.tpnet.pl pisze...
> No bez przesady - czasem chyba mozna zazartowac (nawet dobitnie) -
> sztywniactwo to podstawa tycia :))
> Jesli kogos urazilam to bardzo przepraszam ale nie moglam sie
> powstrzymac od napisania tego.

Żarty żartami a wulgarne chamstwo chamstwem.
Odróżnij proszę język jaki sobie prywatnie stosujesz
a język jakiego używasz publicznie, w "towarzystwie".

p.s. Czy to specjalnie nie cytujesz fragmentów poprzednika?
Nie rób tego więcej... warto cytować, z umiarem ale warto.

9. Data: 2000-01-21 08:49:20

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odrozniam i dlatego wlasnie napisalam - bo bylo to dla mnie zartem. Nie wiem
co jest wiekszym nietaktem wyslac takiego posta jak ja czy prawic moraly i
ublizac mi od chamow - gdybys naprawde byl dobrze wychowany przemilczalbys
to :-) . Na tej grupie pojawialy sie o setki razy wulgarniejsze posty od
mojego - niestety nic nie poradze na to ze Twoj post tak wplynal na moja
wyobraznie ze nie bylam w stanie zapanowac nad swoimi palcami.
Po drugie nie cytuje poprzednika bo jest strata czasu szukanie odpowiedzi w
poscie - ale jesli chcesz bardzo to nie ma sprawy moge wyslac nasepnego
posta z wszystkimi Twoimi "odp" do mnie.
Basia
* * *

10. Data: 2000-01-21 16:29:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@k...net.pl> wrote in message news:k4Vh4.46612$X3.979980@news.tpnet.pl...

> [...]
> ublizac mi od chamow - gdybys naprawde byl dobrze wychowany przemilczalbys

Problem w tym właśnie, że nikt nie chce udowadniać czy ja jestem wychowany
czy nie, tylko wszyscy są oburzeni Twoim CHAMSKIM wystąpieniem.
Potraktuj moją uwagę nie jak "ubliżanie" Ci od chamów (bo sama swoim
wystąpieniem sobie od WULGARNYCH CHAMÓW ubliżałaś) ale jako przyjacielską
radę abyś nie stosowała takich wulgaryzmów w przyszłości na publicznej grupie.

> Na tej grupie pojawialy sie o setki razy wulgarniejsze posty od
> mojego - niestety nic nie poradze na to ze Twoj post tak wplynal na moja
> wyobraznie ze nie bylam w stanie zapanowac nad swoimi palcami.

Czy to, że ktoś jest CHAM usprawiedliwia Ciebie do CHAMSTWA?
Czy to, że ktoś kradnie mercedesy usprawiedliwia i Ciebie od kradzieży?
Dlaczego porównujesz się "w dół"? Dlaczego porównujesz się z rynsztokiem?
Porównuj się "w górę", z ludźmi, którym nigdy coś takiego nie przeszłoby
przez gardło na forum publicznym.

> Po drugie nie cytuje poprzednika bo jest strata czasu szukanie odpowiedzi
> w poscie - ale jesli chcesz bardzo to nie ma sprawy moge wyslac nasepnego
> posta z wszystkimi Twoimi "odp" do mnie.

To nie jest strata czasu, cytowanie w news jest BARDZO potrzebne.
Jedną własnie z zalet jest logiczne powiązanie wątków odpowiedzi
z wątkami tekstu oryginalnego bezpośrednio w odpowiednich akapitach.
Patrz: moja odpowiedź, którą właśnie czytasz. Mogę Ci to szerzej
wyjaśnić i uzasadnić - jeśli chcesz napisz do mnie na "priva"...

No - a teraz "keep smailing" i zapomnijmy już o całej sprawie ;-)

leki
wirus a układ nerwowy
solarium
bonne-sante-kto zna firme