Monitor b. klinicznych, jak???

1. Data: 2003-10-27 18:04:50

Temat: Monitor b. klinicznych, jak???
Od: "Kate" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu nurtuje mnie pewna myśl,

Otóż coraz częściej stykam się z zawodem Monitora Badań Klinicznych, lub
generalnie Działem Badań Klinicznych. Z informacji jakie udało mi się uzyskać,
to interesujące zajęcie, inspirujące bo badawcze a więc i rozwijające (chociaż
jak wiadomo wszystko jest względne, IAE ja odniosłam takowe wrażenie.
Może ktoś z szanownych grupowiczów mogłby się wypowiedzieć na temat aspektów
tegoż zawodu, zweryfikować lub potwierdzić moje odczucia?

Wiem także, że każda firma farmaceutyczna wymaga doświadczenia w Dziale Badań
Klinicznych lub przebytych szkoleń, aby móc podjąć pracę w tym zawodzie.
Szkolenia są dosyć kosztowne, a doświadczenie w końcu także jakoś należy
zdobyć.
Czy może istniałaby możliwość pracy w ramach stażu (wolontariatu) w tym
dziale, w zamian za zdobycie doświadczenia? Nie jestem już absolwentką i
zdobyłam kierunkowe doświdczenie (dwuletnie) niestety nie w firmie
farmaceutycznej, ale o zbliżonym profilu.
Pozdrawiam
Kate