Montignac

1. Data: 2005-03-07 12:11:25

Temat: Montignac
Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś ma doświadczenia z ta dietą?
Podobno rezultaty są świetne. Jakie są zasady tej diety?co z czym nie należy
łączyć?
Ania

2. Data: 2005-03-07 13:34:26

Temat: Re: Montignac
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś ma doświadczenia z ta dietą?
> Podobno rezultaty są świetne. Jakie są zasady tej diety?co z czym nie
> należy
> łączyć?

www.montignac.misiczka.com

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
TF-8&group=pl.misc.dieta
wpisz "montignac" i daj "szukaj"

--
pozdrawiam, misiczka

"Kiedy dziewczyna ma piętnaście lat,
nienawidzi mężczyzn i wszystkich chętnie by wymordowała,
w dwa lata później rozgląda się, czy któryś przypadkiem nie ocalał." Carlo Ponti
http://misiczka.com

3. Data: 2005-03-07 13:49:56

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

http://www.jestem-leniem.tk/

4. Data: 2005-03-09 18:38:58

Od: "rrtylek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam dietę !!!!!!
schudłem 1,35kg w ciągu tygodnia !!!
strona montignac :
http://www.dietamm.com
pozdrawiam Łukasz

5. Data: 2005-03-18 14:33:43

Od: "Bordzio" <M...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@w...pl> wrote in message news:d0hg61$qcn$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Czy ktoś ma doświadczenia z ta dietą?
> Podobno rezultaty są świetne. Jakie są zasady tej diety?co z czym nie
> [...]
Z czystym sumieniem moge polecic. W ubieglym roku w ciagu 4-5 miesiecy
zrzucilem 15kg (z ponad 100 do 87 przy wzroscie 185). I na razie tak sie
utrzymuje.
Zmienilem oczywiscie caly sposob odzywiania, ale wcale mi nie brakuje tego
poprzedniego.
Duzo informacji znajdziesz na stronie Misiczki (przy okazji dzieki za
ciekawa stronke,
pomogla) a takze z ksiazki "Montignac nad Wisla" i http://www.montignac.pl/.
A na wiosne jak warzywka znowu troche stanieja planuje pozbyc sie
jeszcze paru
kilogramow...

Pozdrawiam,
Bordzio

Dieta naturalna / taoistyczna - ile potrzeba Wam snu ?
Do Optymalnych: Czy jesteście nieśmiertelni?
Re: dieta niskowęglowodanowa (hiperinsulinizm i hiperprolakttynemia)
Commercial Hair Analysis: A Cardinal Sign of Quackery
szpinak