Montignac - Help Me

1. Data: 2005-10-23 06:34:42

Temat: Montignac - Help Me
Od: "MariolaK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Chce od jutra zaczac diete bo nazbieralo sie juz prawie 150kg. Przeczytalem
ksiazke MM jesc aby schudnac ale mam problmy z polaczniem potraw itp.

Moze znajdzie sie jakis fachowiec od MM i pomoze mi w ustaleniu diety,
wytlumaczy po polsku jak to jest z laczeniem tych skladnikow do posilkow
oraz moze ktos ma jakies gotowe jadlospisy i sie pochali.

Krzysiek

2. Data: 2005-10-23 08:00:07

Temat: Re: Montignac - Help Me
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.montignac.republika.pl

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Kłamstwo może rodzić kwiaty, ale nigdy owoce
(Chińskie)
http://leslawa-ignaszewska.com

3. Data: 2005-10-23 13:45:22

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> www.montignac.republika.pl

Misiczko czy mogłabyś powiedzieć ile schudłaś na tych jadłospisach ??

--
"Pewnie jestem bardzo naiwny sadzac, ze zechcesz poszerzyc swoje
przerazajaco waskie horyzonty myslowe, ale na wszelki wypadek cos do

4. Data: 2005-10-23 14:38:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka
>
> Kłamstwo może rodzić kwiaty, ale nigdy owoce

Przemilczanie niewygodnych prawd, to też rodzaj kłamstwa.

Krystyna

5. Data: 2005-10-24 08:05:01

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> Przemilczanie niewygodnych prawd, to też rodzaj kłamstwa.
To apropos diety, MM czy tak sobie?

--
( . '">
) L_

6. Data: 2005-10-24 14:54:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> Przeglądam pl.misc.dieta

> To apropos diety, MM czy tak sobie?

Oczywiście, że a propos diety MM (i odchudzania na MM - żeby było całkiem
jasno).

Krystyna

7. Data: 2005-10-24 17:09:47

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> Oczywiście, że a propos diety MM (i odchudzania na MM - żeby było całkiem
> jasno).
Myślisz, że MM wynalźli Chińczycy?

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

8. Data: 2005-10-27 19:15:17

Od: "hh" <Adamgreg@_usun_to_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach!

Bez złośliwości - ja 2 lata prawie temu ułożyłem sobie prywatny jadłospis -
to co lubię w ramach zasad MM- z 103 chudłem po ok. 1,5kg na tydzień - potem
wolniej - teraz ok. 83kg. Czuję się zdrowszy. Aktywnośc fizyczna praktycznie
bez zmian.
Teraz doszedł piesio 67kg żywej wagi - więc widzę iż kondycja wzrasta a waga
mimo paru odstępstw ciągle ale duzo wolniej spada. Zdrowie ok.

9. Data: 2005-10-29 20:02:35

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytlumaczy po polsku jak to jest z laczeniem tych skladnikow do posilkow
> oraz moze ktos ma jakies gotowe jadlospisy i sie pochali.

Zapraszam:
http://forum.montignac.com.pl/index.php
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2005-10-29 20:48:57

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:djisih$sd8$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, że a propos diety MM (i odchudzania na MM - żeby było całkiem
> jasno).

Jest bardzo niejasno :) A MM jest w porządku (żeby było jasno)
Pozdrawiam, Agata

[MM] Po kolacji nie można już nic przekąsić?
116 :(
Dietka ??????
Jajka - ulubiona potrawa...
Zaproszenie od grono.net