Montignac cd

1. Data: 2002-04-12 08:11:41

Temat: Montignac cd
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1861.0000108b.3cb3e08a@newsgate.onet.pl...

> hej, ja jestem na motigancu od 1 m-ca, na początku poszło wspaniale - 4 kg
w 3
> tygodnie, a teraz mam zastój, mimo, ze nie zmienilam zasad - waga nie
zmienia
> sie , jednak mam wrazenie ze chudne (czuje to po ubraniach)
> mozliwe to ?
> pozdrawiam Monika

Montignac tłumaczy takie zachowanie Twojego organizmu w następujący
sposób: "Jeśli czujesz, że chudniesz, a jednak waga nie wykazuje utraty kg
...dzieje się tak dlatego, że organizm odbudowuje właśnie masę mięśniową.
Tracisz tłuszcz, a przybywa Ci mięśni. Te ostatnie zaś zajmują mniej miejsca
ale więcej ważą."
Prawdopodobnie przed rozpoczęciem M. stosowałaś mało zrównoważoną
dietę nikskokaloryczną, stąd takie zjawisko. Popraw mnie, jeśli się mylę
Anastazja

2. Data: 2002-04-12 08:38:44

Temat: Re: Montignac cd
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prawdopodobnie przed rozpoczęciem M. stosowałaś mało zrównoważoną
> dietę nikskokaloryczną, stąd takie zjawisko. Popraw mnie, jeśli się mylę

co do diety - to jak juz pisalam 8 miesiecy temu urodzilam dziecko i nie
przestzegalam diety - apetyt mialam ogromny, ale nie tylam - bo karmilam
piersią prawie non-stop
teraz nadal karmię, ale moje dziecko je tez inne pokarmy, nie mam juz takiego
apetytu.

Jesli trace tłuszcz( a tak mi sie tez wydaje) to sie bardzo ciesze
pozdr.
Monika (Monk)

Stepper
LEKTYNY
Montignac - rzodkiewka
kilogramy a Montignac
Czy ktoś z Was tą dietę stosowałłłłłl?????? ???