Montignac - przepraszam....

następny post »
From: "Wizard" <w...@k...lm.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Montignac - przepraszam....
Date: Fri, 17 Jan 2003 00:46:30 +0100

....wiem ze pewnie bylo tutaj takich maili setki, ale jestem nowy nie tylko
na grupie ale w ogole w tematyce diet. Sam zastanawiam sie nad jakas by nie
tyle schudnac, co nie jest mi bardzo potrzebne ale by po prostu zdrowiej
zyc. Za to moj staruszek katowal sie miesiac dieta wylacznie wazywna w
ktorej mogl jest bardzo okrojona liczbe produktow i poszlo mu super bo
objadal sie tak ze nie musial chocic glodny a schudl w miesiac chyba z 10
kilo! Do tego pozbyl sie wielu problemow zdrowotnych (luszczenie skory,
notoryczne bole kregoslupa).
Tak czy siak zachecil mnie do zapoznania sie z roznymi dietami bo
zrozumialem ze nawte jesli sie tego nie stosuje to jest to temat na tyle
interesujacy ze warto by cos wiedziec
Ostatnio pytalem o diete Optymalna + troche poczytalem
A teraz prosil bym wedle mozliwosci o jak najprzejrzystrze opisanie diety
Montignac. Zaintrygowala mnie ona bo slyszalem swego czasu w Radiu 3 ze
mozna w niej jesc co sie chce i nei trzeba rezygnowac z zadnych produktow.
To prawda? Tylko prosze dosc jasno i bez fachowych opisow bo za mala wiedze
posiadam na to (czytaj: za glupi jestem :P)

z gory dziekuje za wszelkie infromacje
Wizard