Motywacja ??

1. Data: 2002-10-08 15:16:19

Temat: Motywacja ??
Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)
jestem po 3 tygodniu diety (zrzucilem 11 kg, musze jeszcze ok 25kg). W
spodniach ktore mnie cisnely chodze juz na luzie. Czuje sie lepiej. Ale
jakos mam wrazenie ze motywacja spada :-) Prosze napiszcie mi cos milego,
badz nie. W kazdym badz razie, zebym znow motywacje znalazl :-)

Z gory dziekuje :-)
To taki niezobowiazujacy post i wlasciwie lekko OT :-)
Chcialem sie podzielic z innymi ze tez walcze z nadwaga :-)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

2. Data: 2002-10-10 12:25:21

Temat: Re: Motywacja ??
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,serdecznie gratuluje spadku wagi,moze troszke za duzo na poczatek,ale
efekt jest.Dla mnie motywacja byly ubrania w sklepie w rozmiarze 42 a nie 52
,jak do tej pory.I udalo sie!!!! Pomysl,ze jesli bedziesz trzymal sie
diety/a tak a propos,na jakiej diecie jestes?/ bedziesz sprawniejszy,lepiej
bedziesz sie czul,bez trudu wbiegniesz na 4 pietro,czy do autobusu....Postaw
sobie cel,do ktorego chcesz dazyc.Ile kg chcialbys schudnac?czy to 25 to
jest realne?Nie za duzo i nie za malo?Jesli teraz motywacja spadnie i
zaczniesz podjadac,mozesz spodziewac sie efektu jojo,niestety.Trzymaj sie
wiec wyznaczonego celu,wielu ludziom sie zdarzaja chwile zwatpienia a nawet
obzarstwa,ale wracaja do zasad.Czy twoja dieta odchudzajaca jest dobrze
zbilansowana?Czy dobrze sie czujesz?Napisz cos wiecej.Pozdraiwam i zycze,bys
trzymal sie.I bardzo sie ciesze,ze wziales sie za siebie Hafsa

3. Data: 2002-10-10 19:05:38

Temat: fajne przepisy!
Od: "Rect" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem stronkę z fajnymi przepisami na lekkie danka. Adres to:

www.trofea.republika.pl

polecam rozdział: COŚ NA ZĄB.

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.

4. Data: 2002-10-13 12:33:51

Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,serdecznie gratuluje spadku wagi,moze troszke za duzo na poczatek,
:-] dziekuje za gratulacje. Czy to duzo ?? hmmm, obecnie trace okolo 2kg
tygodniowo

> efekt jest.Dla mnie motywacja byly ubrania w sklepie w rozmiarze 42 a nie
52
> ,jak do tej pory.I udalo sie!!!!
To zauwazylem :-) Spodnie ktore mnie mocno cisnely sa teraz dosc luzne :-)

> Pomysl,ze jesli bedziesz trzymal sie
> diety/a tak a propos,na jakiej diecie jestes?/ bedziesz
sprawniejszy,lepiej
> bedziesz sie czul,bez trudu wbiegniesz na 4 pietro,czy do autobusu....
Na jakiej jestem diecie ?? Hmmm, staram sie ( i zazwyczyaj bez problemu mi
sie udaje) dziennie byc ponizej 1000 kcal. Zazwyczaj mam okolo 850 kcal.
Czasami 1000 czasami 600. 6 razy w tygodniu uprawiam sport (2x w tygodniu
bieganie, ok 0,5h; 2x w tygodniu basen + sauna + lazna parowa (40 basenow
czyli tez 0,5h), 2x w tygodniu cwiczenia w domu ("brzuszki", pompki,
przysiady, wymachy nogami) okolo 45min; 1 dzien w tygodniu (najczesciej
piatek) odpoczynek. Prawie codziennie na sniadanie jem (wlasciwie pije) slim
fast (taki proszek z mineralami i witaminami ktory z kubkiem odchudzonego
mleka daje 220 kcal). Jak robie sie glodny to zjem jakie 3 orzechy, jablko,
gruszke, pomarancze. Wypijam dziennie okolo 2 litrow plynow (glownie
mnieralna niegazowana z odrobina soku jablkowego dla smaku) Nie glodze sie,
co to to nie :-)

> Postaw
> sobie cel,do ktorego chcesz dazyc.Ile kg chcialbys schudnac?czy to 25 to
> jest realne?Nie za duzo i nie za malo?
Przy wzroscie 186 chce wazyc 95kg bo mam grube kosci i jestem poteznej
budowy (po dziadku). Nie chce byc "szczuplutkim wymoczkiem" :-) (nie
obrazajac nikogo naturalnie). To jest moj cel. Obecnie waze 123 kg (wazylem
136kg)
A czy jest realne :-) Hmmm wydaje mi sie ze tak :-]]]

> Jesli teraz motywacja spadnie i
> zaczniesz podjadac,mozesz spodziewac sie efektu jojo,niestety.
Nie dam sie :-) No more tears. Myslalem troche o mojej motywacji ostatnio i
zdalem sobie sprawe ze moja dieta mnie wiele wyzeczen nie kosztuje i glodny
sie rowniez nie czuje. Jakos wzglednie lekko mi to wszystko przychodzi.
Brzucha przeciez pare lat chodowalem. "Odkrylem" ze najlepsza metoda na glod
jest.... sport. Jak jestem wieczorem glodny i zblizam sie ku "kapitulacji",
pt: "zezre cos", to ide pobiegac. Glod niejako automatycznie ustepuje.

> [...]
nawet
> obzarstwa,ale wracaja do zasad.Czy twoja dieta odchudzajaca jest dobrze
Zbilansowana czyli bogata we wszystkie potrzebne organizmowi skladniki?
Jesli tak to mysle ze jest :-) Spozywam: ryby, drob, ryz, ziemniaki, grzyby,
müsli, orzechy, owocow duzo i warzywa. jogurty odchudzone, chlebki WASA
itd...

> Czy dobrze sie czujesz?
Tak, dzis bylem myc auto i zauwazylem ze polerowanie progow (pozycja
kucajaca) nie meczy mnie i nie powoduje obfitego pocenia :-) Juz jedna osoba
powiedziala mi ze widac, ze zrzucilem. Codziennie zapisuje (tabelka w
excelu) co zjadlem i ile to mialo kalorii (zrodlo danych: www.dieta.pl )
Wiec jak osiagne moje wymazone 95kg wszystko wrzuce na jakas strone + moje
odczucia/wspomnienia :-)

>Pozdraiwam i zycze,bys trzymal sie.I bardzo sie ciesze,ze wziales sie za
siebie Hafsa
Dzieki jeszcze raz :-) Tego mi bylo trzeba :-)

5. Data: 2002-10-14 12:53:28

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek"
<topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@
post.pl> napisał w
wiadomości news:aobp6t$ktqp7$1@ID-61226.news.dfncis.de...
> :-] dziekuje za gratulacje. Czy to duzo ?? hmmm, obecnie trace okolo 2kg
> tygodniowo
tez za rygorystycznie.
> To zauwazylem :-) Spodnie ktore mnie mocno cisnely sa teraz dosc luzne :-)
a widzisz,to cieszy!
> [...]
> czyli tez 0,5h), 2x w tygodniu cwiczenia w domu ("brzuszki", pompki,
> przysiady, wymachy nogami) okolo 45min; 1 dzien w tygodniu (najczesciej
Wiesz,przykoro mi to pisac,ale niedlugo padniesz,przy tak rygorystycznej
diecie i do tego forsowne cwiczenia,
> Prawie codziennie na sniadanie jem (wlasciwie pije) slim
> fast (taki proszek z mineralami i witaminami ktory z kubkiem odchudzonego
czytalam kiedys,ze slim fast moze powodowac uszkodzenie watroby,odradzam
picie go na korzysc dobrze skomponowanego sniadania
> [...]
> gruszke, pomarancze. Wypijam dziennie okolo 2 litrow plynow (glownie
> mnieralna niegazowana z odrobina soku jablkowego dla smaku) Nie glodze
A co z obiadem,kolacja?
> [...]
(wazylem
> 136kg)
> A czy jest realne :-) Hmmm wydaje mi sie ze tak :-]]]
Realne jak najbardziej!!!!
> [...]
glodny
> sie rowniez nie czuje. Jakos wzglednie lekko mi to wszystko przychodzi.
Poczatki sa latwe,potem idzie oporniej,ale przy takiej diecie jaka masz pol
roku i gotowe,tylko co dalej?/???
> [...]
> nawet
> Zbilansowana czyli bogata we wszystkie potrzebne organizmowi skladniki?
Myslisz,czy to wiesz?Sprawdzales,liczyles?
Moze sie okazac,ze masz niedobory bialka,ktore wyjda pozniej.
Spozywam: ryby, drob, ryz, ziemniaki, grzyby,
> müsli, orzechy, owocow duzo i warzywa. jogurty odchudzone, chlebki WASA
> itd...
I to daje ci 700Kcal? w jakich ilosciach to jesz?Po pare gramow?
> [...]
osoba
> powiedziala mi ze widac, ze zrzucilem. Codziennie zapisuje (tabelka w
Oprocz kalorii powinienes tez znac,ile zjadasz
bialka,tluszczu,weglowodanow,skoro jestes taki pilny w tabelkach,tego
zazdroszcze
> Wiec jak osiagne moje wymazone 95kg wszystko wrzuce na jakas strone + moje
> odczucia/wspomnienia :-)
Ok,chetnie poczytam,tylko sie nie poddawaj i przemysl swoja diete,wydaje mi
sie za uboga.
> siebie Hafsa
> Dzieki jeszcze raz :-) Tego mi bylo trzeba :-)

Alez prosze,pozdrawiam rowniez.Hafsa

Pu-erh - czas parzenia
indeks glikemiczny
ryby i osci