Może jeszcze ktoś...

1. Data: 2014-06-06 10:32:39

Temat: Może jeszcze ktoś...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

mądry tu czasem zagląda, więc zaryzykuje i zapytam.
Czy jest jakaś substancja psychoaktywna, która tłumi/hamuje uczucie
głodu? Młody człowiek w pobliżu "nic nie je, tylko chleb i wodę, do
szkoły wychodzi bez jedzenia", a że w bloku od jakiegoś czasu urzędują
konsumenci używek w strzykawkach, to chce zasugerować osobie opiekującej
się nim że może nie całą kasę małolat wyciąga na rower, o którym cały
czas majaczy...
I żeby zwróciła na niego baczniejszą uwagę.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

2. Data: 2014-06-06 22:22:05

Temat: Re: Może jeszcze ktoś...
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakaś substancja psychoaktywna, która tłumi/hamuje uczucie głodu?
Pierwszy, który przychodzi mi do głowy to amfa.
W Polsce często spotykana, ba mamy podobno najlepszych "producentów".
Łatwo dostępna, w prosty sposób zażywana...

> [...]
> może nie całą kasę małolat wyciąga na rower, o którym cały czas majaczy...
> I żeby zwróciła na niego baczniejszą uwagę.
Rozmowa nie powinna zaszkodzić, jeżeli trafisz na rozumnego adwersarza.
Powodów braku apetytu może być wiele. Może warto zaproponować wizytę
kontrolną u lekarza
i poprosić o badania dodatkowe? Motywować można troską o zdrowie, a
niekoniecznie podejrzeniem zażywania.
Pozdrawiam.
WOJO

3. Data: 2014-06-08 18:44:34

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-06 22:22, WOJO pisze:

> Pierwszy, który przychodzi mi do głowy to amfa.
> W Polsce często spotykana, ba mamy podobno najlepszych "producentów".
> Łatwo dostępna, w prosty sposób zażywana...

Nie wiadomo co gorsze, bycie drugą Kolumbią czy "dzierganie" własnym
przemysłem...

> [...]
> kontrolną u lekarza
> i poprosić o badania dodatkowe? Motywować można troską o zdrowie, a

Dziękuję. To trudny temat, ale szkoda chłopaka, tym bardziej, że jest
niemal w wieku mojej córki. A opiekunka wypruwa sobie żyły, zastępując
wyrodną matkę.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,
bez spiżarni i z lodówką, w której zwykle spore luzy ;)

Ważnośc szczepionki HCV/HBV
Deklaracja wiary lekarzy katolickich
Jestem po operacji żuchwy
dziwna grypa od prawie miesiaca