Moze ktos ma ... ?

1. Data: 2004-03-10 12:49:22

Temat: Moze ktos ma ... ?
Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze gdzies w kraju sa sklepy gdzie mozna kupic glorioze ?
U mnie musze tlumaczyc co to jest i jak to wyglada :-/
Poszukuje tez alstermerii (alstroemeria). Uciekla mi na Allegro.
Znalazlem na www.sadzonki.info.pl ale wyglada ze to raczej
sprzedaz hurtowa , co prawda wspominaja cos o sklepie
internetowym ale nie udalo mi sie go znalezc.

pozdrawiam

Andrzej

2. Data: 2004-03-10 12:55:08

Temat: Re: Moze ktos ma ... ?
Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Polanski wrote in message ...

>co prawda wspominaja cos o sklepie
>internetowym ale nie udalo mi sie go znalezc.

Wlasnie znalazlem ale to jakas porazka ... :-(

3. Data: 2004-03-10 14:36:30

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Moze gdzies w kraju sa sklepy gdzie mozna kupic glorioze ?
> U mnie musze tlumaczyc co to jest i jak to wyglada :-/

Szkoda, że nie odezwałeś się wcześniej, coś by się znalazło. Teraz
już za późno bo posadzone i mają 30cm pędy.

> Poszukuje tez alstermerii (alstroemeria). Uciekla mi na Allegro.

Widziałam z kłączami i innymi bulwami bodajże we Flora Point, ale
to od Ciebie za daleko :(. W poprzednich latach widziałam też w
OBI, więc może gdzieś znajdziesz.

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-03-10 16:07:04

Od: "Leon " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze gdzies w kraju sa sklepy gdzie mozna kupic glorioze ?

Ja widzialem klacza w sklepie w warszawie, na krolewskiej (niedaleko
tomaszewskiego, wlasciwie to 100 metrow dalej w strone okecia po tej samej
stronie ulicy - nie pamietam adresu). wiele ciekawych tam rzeczy w ogole
mozna kupic... na przyklad za 1zl czy 1.50 sa klacza arum italicum ktore na
allegro chodza po ok 5zl albo i wiecej :) tudziez dranunculus vulgaris i
sporo innych ciekawych badylkow ;)

leon

5. Data: 2004-03-10 16:26:13

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leon <l...@g...pl> napisał(a):

> Ja widzialem klacza w sklepie w warszawie, na krolewskiej (niedaleko
> tomaszewskiego, [...]

Masz na myśli Aleje Krakowską?
Nawet na pewno, i to w Wawie.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2004-03-10 16:39:42

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leon wrote:

> Ja widzialem klacza w sklepie w warszawie, na krolewskiej (niedaleko
> tomaszewskiego, wlasciwie to 100 metrow dalej w strone okecia po tej samej
> stronie ulicy - nie pamietam adresu).
>
> leon

A mógłbyś dokładniej sprecyzować gdzie w W-wie jest ten sklep? Bo o ile
znam miasto, w którym się urodziłam, to ulica Królewska znajduje się
między Marszałkowską a Krakowskim Przedmieściem i za cholerę nie chce
biec w stronę Okęcia. I żadnych sklepów ogrodniczych na niej raczej nie ma.
Chętnie bym się wybrała do tego sklepu, bo sezon zakupowy się zaczyna.
Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2004-03-10 17:22:46

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A mógłbyś dokładniej sprecyzować gdzie w W-wie jest ten sklep?

Dokładnie, to jest na Alei Krakowskiej jadąc w stronę Raszyna po prawej,
rzeczywiście jakieś 100 m po Tomaszewskim (za wiaduktem). Po jednej stronie
uliczki sklep państwowy, po drugiej prywatny. Łatwo dostrzec:)
W sezonie aż za duży wybór mają...:((

Pozdrawiam. Ania

8. Data: 2004-03-10 18:00:17

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Dokładnie, to jest na Alei Krakowskiej jadąc w stronę Raszyna po prawej,
> Pozdrawiam. Ania

Dzięki i pozdrawiam.
Bea

9. Data: 2004-03-10 19:37:23

Od: "Leon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli Aleje Krakowską?
> Nawet na pewno, i to w Wawie.

tak oczywiscie ;)
przeciez i to na Ka i to na Ka, no i w krakowie kiedys krol mieszkal... ;)
prawie to samo... :)

pozdrawiam

leon

10. Data: 2004-03-10 19:40:30

Od: "Leon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie to jest prawda a ja sieje zamieszanie... tak to jest jak dorwiesz
komputer w przerwie miedzy zajeciami ;)
pozdrawiam (studencko)
leon

funkia love pat