Możecie polecic dobrą publikację?

1. Data: 2008-02-21 08:39:32

Temat: Możecie polecic dobrą publikację?
Od: "michalek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie trochę ogólne, nie strzelajcie do mnie :)

Chciałbym trochę dowiedzieć się (można powiedzieć podszkolić)
o różnych zwyrodnieniach stawów tudzież kręgosłupa.
Możecie polecić jakieś publikacje, które w miarę przystępnie
opisują różne przyczyny powstawania tych schorzeń, różne
metody leczenia ze skutkami, metody fizykoterapeutyczne?
Byłoby bardzo wskazane gdyby było tam trochę "obrazków"
rysunków/zdjęć rtg pokazujących wizualnie różne formy
zwyrodnień ilustrujące opisane zagadnienia.

Popatrzyłem trochę w księgarni medycznej ale nic nie wpadło
mi w oko. Może coś znajdę w bibliotece ale tu już muszę
podać tytuł/autora.

2. Data: 2008-02-21 13:22:25

Temat: Re: Możecie polecic dobrą publikację?
Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:
> [...]
>
> Popatrzyłem trochę w księgarni medycznej ale nic nie wpadło
> mi w oko. Może coś znajdę w bibliotece ale tu już muszę

Sugeruję udać się do czytelni najbliższej biblioteki uczelni medycznej.
Każdemu coś innego odpowiada, będzie można obejrzeć książki polskie i
zagraniczne. Być może znajdziesz jedną dobrą publikację, jednak raczej
będziesz musiał przejrzeć kilka, by zebrać dobre dane o diagnostyce,
leczeniu farmakologicznym i zabiegowym, a jeszcze inne o fizjoterapii.
Jeśli nie masz czasu siedzieć w czytelni i czytać, odpowiadające Ci
książki przynajmniej przejrzysz, a potem kupisz w księgarni.

Kffiatek

nerki
ENEWSY.INFO
ocena antybiogramu
Alergolog-Gdansk-pilnie poszukuje!
Podczas badania pacjentki cierpiącej na epilepsję.