Mrowienie nog

1. Data: 2003-02-07 11:15:05

Temat: Mrowienie nog
Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje mrowienie miesni lydki a jak czasami silniej napne miesnie to piekacy
bol. Co to moze byc ? Do jakiego specjalisty sie udac ? Albo jak samemu z
tym sobie poradzic ?

D.

2. Data: 2003-02-07 21:48:14

Temat: Re: Mrowienie nog
Od: "Profil1" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
piekacy
> bol. Co to moze byc ? Do jakiego specjalisty sie udac ? Albo jak samemu z

Trochę tu za mało informacji. Na początek można zrobić badanie krwi na
pierwiastki. Możesz spróbować pojeść Dolomit najlepiej w granulkach ( bez
recepty) są tam duże dawki magnezu i wapnia. Efekt powinien być po kilku
dniach . Jeśli nie to należałoby się udać do neurologa, bo może to być
początek jakiejś choroby np.na podstawie tak ogólnikowego opisu nie można by
wykluczyć początków rwy kulszowej.

3. Data: 2003-02-10 12:51:57

Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dniach . Jeśli nie to należałoby się udać do neurologa, bo może to być
> początek jakiejś choroby np.na podstawie tak ogólnikowego opisu nie można

ale rwa kulszowa to chyba bole w okolicy ledzwiowej ? Mnie boli wylacznie
podudzie...
Moze faktycznie jakis niedobor pierwiastkow. A czy nie ma jakiegos
reumatyzmu miesni i sciegien (nie stawow i kosci) - bo tak by mi to
wygladalo...

D.

4. Data: 2003-02-10 15:07:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003, Dave wrote:

> Moze faktycznie jakis niedobor pierwiastkow. A czy nie ma jakiegos
> reumatyzmu miesni i sciegien (nie stawow i kosci) - bo tak by mi to
> wygladalo...

z duzo niewiadomych - na prawde lepiej udac sie do lekarza aby
zobiektywizowal te objawy - inaczej trudno jest cokolwiek sugerowac

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-02-11 09:29:49

Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...

> z duzo niewiadomych - na prawde lepiej udac sie do lekarza aby
> zobiektywizowal te objawy - inaczej trudno jest cokolwiek sugerowac

do neurologa czy internisty ?

D.

Pneumocysty - co to takiego ?
tarczyca - roznące TSH