Mrówki

11. Data: 2005-04-27 12:45:40

Temat: Re: Mrówki
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Nie słuchaj Mirzana ! On zabija wszystko co się rusza:-Z
>   I pamiętaj, stwory zawsze są u siebie,
>   a ludzie tam tylko gościnnie.
>
>  Pozdrawia boletus

Z rezerwą do boletusowej ekologii.On ma kwiatki plastykowe,
a dynie ze styropianu, pomalowane ferbą w aerolzolu.Takiego
ogrodu mikt nie zje.
Pozdrawiam.Mirzan

12. Data: 2005-04-27 12:58:24

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba masz rację. Jestem już mrówami lekko podłamana.Chciałam je
przeprowadzić do sąsiada, ale nawet cukier nie skutkował. Może założyły mi
fanklub. Basia
Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
Popiół

13. Data: 2005-04-27 13:05:51

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba masz rację. Jestem już mrówami lekko podłamana.Chciałam je
> przeprowadzić do sąsiada, ale nawet cukier nie skutkował. Może założyły mi
> [...]

No tak, jest ich coraz więcej, budują już niemal wieżowce :))
Ale jak tu zrobić krzywdę takim malcom. Pracowite toto, zorganizowane,
sympatyczne :))
Jak już mi dobrze dopieką to zywam im strumieniem wody te najwyższe piętra.
Mam mrówki, krety, mam psa, koty sąsiadów i stada szpaków na czereśni. Uczę się
tolerować to towarzystwo :)) Zresztą nie ma raczej innej możliwości :))

Pozdrawiam, Krystyna

14. Data: 2005-04-27 13:22:58

Od: Lamiana <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):
> Hej. Witam was. Mrówy zżarły mi nie tylko kwiaty, ale i truskawki. Popiół
> nie skutkuje. Próbowałam. Antymrówa.

próbowałam popiołu, proszku do pieczenia i innych domowych sposobów nie
na długo skutkowało. Kiedyś miałam jakiś silny środek i to najlepiej
pomogło ale nie pamietam nazwy. Zapisuję się do klubu.
-------
An=ntymrówa numer dwa

15. Data: 2005-04-27 13:34:03

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocham mrówy ale poza moją działką. Zalewanie pomaga tylko na chwilę. Ich
ilość zmniejsza się, gdy wytruję mszyce. Ale są! I uparcie ładują mi się pod
truskawki. Uwielbiam truskawki. Nie chcę z nich zrezygnować. Basia

16. Data: 2005-04-27 13:34:54

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lamiana" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> długo skutkowało. Kiedyś miałam jakiś silny środek i to najlepiej pomogło
> ale nie pamietam nazwy. Zapisuję się do klubu.

Kiedyś miałam ten sam problem,najgorsze że robiły sobie kopce w samym środku
rośliny i pod kamieniami przy oczku.
Antymrówkowy środek nie pomagał,znalazłam w piwnicy środek do posypywania
psa,chyba na pchły,nie ma lepszego środka,
tyle tylko że przy oczku nie mogłam sypnąć ze względu na ryby:-)

Pozdrawiam TeresaR

17. Data: 2005-04-27 17:23:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Uczę się
> tolerować to towarzystwo :)) Zresztą nie ma raczej innej możliwości :))

A budkę lęgową dla szpaków masz?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

18. Data: 2005-04-27 17:40:08

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Uczę się

> A budkę lęgową dla szpaków masz?

Aż tak to nie.....
Moje czereśnie na dole, szpacze na czubku drzewa :))
Pozdrawiam, Krystyna

19. Data: 2005-04-27 18:03:01

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż tak to nie.....
> Moje czereśnie na dole, szpacze na czubku drzewa :))
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> --
Nie lubię kiedy nawet jedzą u góry ,bo robią to tak niechlujnie,cały dół
drzewa ukrwiony od soku i lepki(-:

Pozdrawiam TeresaR

20. Data: 2005-04-27 18:13:47

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubię kiedy nawet jedzą u góry ,bo robią to tak niechlujnie,cały dół
> drzewa ukrwiony od soku i lepki(-:

Aż tak sterylnie to u mnie nie jest :))
Ogród mam duży i chcę aby mieszkało w nim coś jeszcze oprócz mnie :))
Pozdrawiam, Krystyna

Liczi - zapytanko
Producen ziemi kwiatowej
Żółknące tuje