Mrozone ciasto na pierniczki

1. Data: 2002-02-01 09:15:23

Temat: Mrozone ciasto na pierniczki
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm... przypomnialo mi sie wlasnie, ze mam w zamrazalniku polowe ciasta na
pierniczki, co to je na swieta robilem... jak myslicie, czy to sie do czegos
jeszcze nadaje, czy lepiej wywalic?

Jader

1. Data: 2002-02-01 10:44:06

Temat: Re: Mrozone ciasto na pierniczki
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@w...pl> wrote:

>Hm... przypomnialo mi sie wlasnie, ze mam w zamrazalniku polowe ciasta na
>pierniczki, co to je na swieta robilem... jak myslicie, czy to sie do czegos
>jeszcze nadaje, czy lepiej wywalic?

..a może to sie na pierniczki nadaje....

(Jader a po co Ty to do zamrazalnika włożyłeś, skoro udało Ci
się zapomnieć. Wychodzi mi z tego, że nadal powinno działać bo
skoro już raz postanowiłeś to zamrozić przed pieczeniem, to
chyba przez ten dłuższy czas, tragedia się inna nie wydarzyła u
ciasta...No sernika albo bigosu to Ty raczej z tego nie zrobisz)

AgataW.

1. Data: 2002-02-01 10:54:41

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> (Jader a po co Ty to do zamrazalnika włożyłeś, skoro udało Ci
> się zapomnieć. Wychodzi mi z tego, że nadal powinno działać bo

No zrobilem z polowy a ciasta, jakos duzo wyszlo to wetknalem reszte do
zamrazalnika. Potem byly swieta, sylwester, angina no i wlasnie dzisiaj rano
mi sie przypomnialo :) Zonie sie boje przyznac, chyba po kryjomu upieke...

Jader

1. Data: 2002-02-01 11:16:16

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@w...pl> wrote:
> [...]
>mi sie przypomnialo :) Zonie sie boje przyznac, chyba po kryjomu upieke...

..pewnikiem się nie zorientuje....

AgataW.

1. Data: 2002-02-01 14:15:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mi sie przypomnialo :) Zonie sie boje przyznac, chyba po kryjomu upieke...

Sluchaj - dopoki nie upieczesz, to nie bedziesz wiedzial, czy sie
z tego szajsik jakis drobny zrobil czy zamrozenie wplynelo
pozytywnie na ciasto (cos jak z bigosem)..proponuje upiec
pierniczki wietrzac mieszkanie...zrob przeciag. tak na w razie
czego

Krysia

P.S. Wg mnie to ciasto powinno byc OK (tu sprzedaja kruche i
francuskie mrozone, to co to za roznica...no to ja ide za slup)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-01 14:25:06

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:ck8l5uglphabe0gh60r2k0pvjf1kadvkha@4ax.com...

> P.S. Wg mnie to ciasto powinno byc OK (tu sprzedaja kruche i
> francuskie mrozone, to co to za roznica...no to ja ide za slup)

Qrde, to moze sprzedam...

Jader ;)

1. Data: 2002-02-01 17:36:06

Od: "basia" <b...@n...sikornik.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze takie ciasto swietnie sie nadaje na pierniczki. Sama upieklam
ze swiatecznego ciasta pyszne pierniczki tydzien temu, a ciasto nie bylo
nawet zamrozone tylko lezalo w lodówce pod zamrazalnikiem. Ciasteczkami
obdzielilam polowe znajomych, nikt nie zglaszal reklamacji. sama tez jadlam
i uwazam, ze wyszly nawet lepsze niz na swieta bo juz mialam wyczucie jakiej
maja byc grubosci i jak dlugo je trzymac w piekarniku.

Wiec nie bój sie i piecz te pierniczki zupelnie otwarcie:-)
Basia
"Jader" <j...@w...pl> wrote in message
> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
> wiadomosci news:ck8l5uglphabe0gh60r2k0pvjf1kadvkha@4ax.com...

> Qrde, to moze sprzedam...
>
> Jader ;)

jak sie robi lazanki?
orzechy...
co z likieru gruszkowego?
Pytanie.
Całkowite OT - co z pogodą i wzmianka o rybnej zupie