Mszyce

1. Data: 2006-06-17 18:36:32

Temat: Mszyce
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupełnie przypadkiem parę dni temu opryskałam wiciokrzewy roztworem Ludwika.
Wygląda na to, że podziałało:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-06-17 19:29:50

Temat: Re: Mszyce
Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:
> Zupełnie przypadkiem parę dni temu opryskałam wiciokrzewy roztworem Ludwika.
> Wygląda na to, że podziałało:)
>
> Pozdrawiam, Basia.

napisz proszę ile dałaś tego Ludwika / jaką ilość wody (miałam się bawić
w miksture cebulowo-czosnkową ale może najpierw spróbuje coś prostrzego)

pzdr, Ania

3. Data: 2006-06-17 19:55:55

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupełnie przypadkiem parę dni temu opryskałam wiciokrzewy roztworem
Ludwika.
> Wygląda na to, że podziałało:)
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> --
> http://tabaza.sapijaszko.net/

Warto wypróbować :-)
zachodzę w głowę jak to można przypadkiem coś opryskać? :-)))
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2006-06-17 21:17:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Judycka Fajok" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f1b69$4494582d$57ce6de5$27832@news.chello.pl...
Ludwika.

> napisz proszę ile dałaś tego Ludwika / jaką ilość wody (miałam się bawić
> w miksture cebulowo-czosnkową ale może najpierw spróbuje coś prostrzego)

Na oko:) A poważnie - mogło być z pół łyżeczki na litr wody.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-06-17 21:18:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ludwika.

> Warto wypróbować :-)
> zachodzę w głowę jak to można przypadkiem coś opryskać? :-)))

No jak się myje opryskiwacz - na coś trzeba było miksturę wypryskać:)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-06-17 23:24:50

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Zupełnie przypadkiem parę dni temu opryskałam wiciokrzewy roztworem
> Ludwika. Wygląda na to, że podziałało:)

o! własnie chcialem o mszycach...
czy zwinięte ciasno i zdefrmowane młode liście jabłoni i grusz to efekt
żerowania mszyc, czy jakas inna franca?

i jeszcze... podobno sama woda dziala na mszyce... obawiam się, że to
legenda.
u mnie lało przez dwa tygodnie codziennie, a mszycom to w ogóle nie
przeszkodziło w niczym.

moon

7. Data: 2006-06-17 23:45:39

Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> i jeszcze... podobno sama woda dziala na mszyce... obawiam się, że to
> legenda.

Działa, ale pod dużym ciśnieniem - tak, aby te małe wampirki, które
bezlitośnie wysysają soki z roślin pozpadały na pyszczki!

Ja robię oprysk z czosnku, ale trzeba w tej wojnie pamiętać, że mszyca ma
sojusznika w postaci mrówek. Trzeba się i nimi zająć, a może z odsieczą
przyjdą nam biedronki ?

Witam i pozdrawiam
Piotr Pakuła
pepe
:)

8. Data: 2006-06-18 00:52:15

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pepe wrote:

> Ja robię oprysk z czosnku, ale trzeba w tej wojnie pamiętać, że
> mszyca ma sojusznika w postaci mrówek. Trzeba się i nimi zająć, a
> może z odsieczą przyjdą nam biedronki ?

od kilku lat proponuję żeby zrobić "rok mrówy" i zająć się nimi na poważnie.
te pracowite owady wkurzają mnie na poważnie i wcale ich nie lubię, symbioza
z mszycami doprowadza mnie do szału.
biedronki też mi podpadły, od kiedy zobaczyłem jednego Biedronia w TV:))

moon

9. Data: 2006-06-18 06:35:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-06-18 06:57:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w dzialanie  tego Ludwika to raczej tez za bardzo nie wierze

Proszę wybaczyć głupie pytanie-może przeciwko mszycom dałoby się
użyć środków przeciwko mszycom,a przeciwko mączniakowi,środka
przeciwko mączniakowi?
Pozdrawiam.Mirzan

Ziemia do iglaków
Kwitnie tulipanowiec :)