Mszyce na warzywach!

1. Data: 2006-06-05 09:16:30

Temat: Mszyce na warzywach!
Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Założyłam w tym roku po raz pierwszy warzywnik. I niestety odkryłam na młodziutkich
warzywach mszyce. Są na malutkiej fasolce, buraczkach, a nawet na pomidorach. Czym
opryskać, żeby zaszkodzić mszycom i móc potem te warzywa jeść?
Dziękuję za porady i pozdrawiam!
Agnieszka

--
www.przyprawa.com.pl
www.przyprawa.com

2. Data: 2006-06-05 19:29:12

Temat: Re: Mszyce na warzywach!
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agusia D. napisał:
> [...]
warzywach mszyce. Są na malutkiej fasolce, buraczkach, a nawet na pomidorach. Czym
opryskać, żeby zaszkodzić mszycom i móc potem te warzywa jeść?

A te linki nie są odpowiedzią?
Kupić w słoiczkach, torebkach, tubkach i bez kłopotu !

Barbara

3. Data: 2006-06-05 20:38:25

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A te linki nie są odpowiedzią?
> Kupić w słoiczkach, torebkach, tubkach i bez kłopotu !
>
> Barbara

Witam!
Nie rozumiem, czy to miało być śmieszne? Odpowiedź jest zupełnie nie na temat, więc
może lepiej się wcale nie odzywać? Sygnaturka jest tylko i wyłącznie moją sprawą.
Mam problem z mszycami, więc zadałam pytanie na miłej skądinąd grupie, którą od dość
dawna czytam. Szukałam w googlu i nie znalazłam. Ale jeśli nikt mi nie odpowie to
będę się opierać na tym co mi powie sprzedawca w sklepie.
Pozdrawiam i życzę odrobiny życzliwości do ludzi.
Agnieszka z ogrodem przepełnionym mszycami.

--
www.przyprawa.com.pl
www.przyprawa.com

4. Data: 2006-06-05 20:56:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e624m4$ape$1@news.lublin.pl Agusia D.
<N...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> co mi powie sprzedawca w sklepie.
> Pozdrawiam i życzę odrobiny życzliwości do ludzi.
> Agnieszka z ogrodem przepełnionym mszycami.

Hejka. Życzliwość życzliwością ale trzeba przede wszystkim umieć radzić
sobie samemu. :-)
Wpisałem do googli: "mszyce warzywa" i się znalazło. ;-)
http://www.abcogrodu.com.pl/index.php?cid=8&oid=30
http://www.pzd.pl/pliki/pdf/zalec_z_ochrony2006.pdf
Pozdrawiam samodzielnie Ja...cki

Zauważam...