Muchy mogą zapowiedzieć powódź

1. Data: 2005-03-14 13:17:29

Temat: Muchy mogą zapowiedzieć powódź
Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dwa dni przed gwałtownym ociepleniem pojawiają się w domach muchy, tłuką
się po szybach i nie ważne co zapowiadają metereolodzy - one wiedzą swoje.
Możecie dać znać jak zaobserwujecie je u siebie? To że ma być w czwartek
ocieplenie to zapowiadają - ale jeśli będzie krótkie może nie będzie
powodzi - jeśli się pojawią muchy może być źle.
Obym się mylił
SJS

2. Data: 2005-03-14 13:44:26

Temat: Re: Muchy mogą zapowiedzieć powódź
Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ocieplenie to zapowiadają -  ale jeśli będzie krótkie może nie będzie
> powodzi - jeśli się pojawią muchy może być źle.

Witam!Będę obserwować te muchy,bo drugi raz to chyba nie przeżyję tej powodzi.
Pozdrawiam Elżbieta z Wrocławia

3. Data: 2005-03-14 15:19:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!Będę obserwować te muchy,bo drugi raz to chyba nie przeżyję tej
powodzi.
> Pozdrawiam Elżbieta z Wrocławia

Ale ja mam szczelne okna i "moje muchy" nie mają się jak wcisnąć w
szczeliny więc pewnie do doświadczenia nie przystąpię ;-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-03-14 16:41:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!Będę obserwować te muchy,bo drugi raz to chyba nie przeżyję tej
powodzi.
> Pozdrawiam Elżbieta z Wrocławia

Jesli możesz przeprowadź się nad Bug. Nad tą piękną
rzeką nigdy nie słychać o powodziach. Dlaczego ?
Bug jest jedną z nielicznych rzek nie regulowanych,
a na naturalnych rozlewiskach nie mieszkają ludzie.

Pozdrawia sielsko boletus

5. Data: 2005-03-14 16:44:54

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan Siudalski" <s...@n...pl> writes:

> Możecie dać znać jak zaobserwujecie je u siebie? To że ma być w czwartek
> ocieplenie to zapowiadają - ale jeśli będzie krótkie może nie będzie

W czwartek? Dziś w Nowym Sączu było +9.2C.

MJ

6. Data: 2005-03-14 17:41:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Mar 2005 17:44:54 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> W czwartek? Dziś w Nowym Sączu było +9.2C.

Podobnie na Podbeskidziu, ale warstwa śniegu wciąż jest spora.
Gorzej, ze faktycznie ma przyjśc gwałtowne ocieplenie i do tego jeszcze
obfite opady deszczu. Oby nie.

Oizdrawiam
Marta

7. Data: 2005-03-14 19:44:02

Od: "Irena" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli możesz przeprowadź się nad Bug. Nad tą piękną
rzeką nigdy nie słychać o powodziach. Dlaczego ?

Tereny dzikie ,piękne krajobrazowo...bardzo urokliwe miejsca ,ale pod kątem
turystycznym.Nie wiem,czy tak łatwo można by było się przeprowadzić z
Wrocławia nad Bug.Chyba ,że jest się wędkarzem lub miłośnikiem turystyki
kajakowej.

pozdrowienia.
irena.

kto tutaj zaklada ogrody?;)