Mukowiscydoza.

1. Data: 2001-03-01 12:58:18

Temat: Mukowiscydoza.
Od: "Hyoideus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Syn mojego znajomego trenera trafił do szpitala z podejrzeniem
mukowiscydozy.
Objawy by na to mogły wskazywać: wysoka gorączka do 40 stopni, powiększone
węzły chłonne na karku.
Z pierwszych badań wynikało, że ma bardzo podniesiony poziom WBC do 35 tys.,
enzymy wątrobowe podniesione mniejwięcej dwukrotnie.
Obecnie zbito mu gorączkę, WBC spada ale powoli (dane ostatnio mi dostęne to
25 tys).
Zadziwiające jest jednak to co teraz napiszę.
- poziom cukru znacznie podniesiony ponad normę
- lekarze wykonują badania nadwyraz skrupulatnie (morfologię nawet 2 razy
dziennie), niestety nie chcą podać szczegółów rodzicom nie wspominając o
jakimś uzasadnieniu następnego badania.
- WYKONANO MU NAWET TOMOGRAFIĘ KOMPUTEROWĄ GŁOWY

Jeśli ktoś wie w jakim celu mogło być wykonane KT i co myśleć o glukozie to
bardzo proszę o jakieś info.
(mile widziane na priva)

Filip Błasczyk.
II rok AM Poznań
h...@p...onet.pl

2. Data: 2001-03-01 15:20:04

Temat: Re: Mukowiscydoza.
Od: "piotrek" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hyoideus" <h...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
tys.,
> enzymy wątrobowe podniesione mniejwięcej dwukrotnie.

Chyba chodzi o mononukleoze?

3. Data: 2001-03-01 15:21:47

Od: "piotrek" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-03-02 10:47:23

Od: "Hyoideus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt dużu błąd i nie wiem jak się udało go popełnić.
Chodzi oczywiście o MONONUKLEOZE
A reszta oytań bez zmian.
Filip.

strzykanie w kosciach