Mulina DMC - nowość

1. Data: 2005-11-17 19:42:59

Temat: Mulina DMC - nowość
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie, że w sklepach pojawiła się nowa mulina DMC, która świeci
(fosforyzuje) w ciemności. Jest ona biała, a wlaściwie mleczna. Kupiłam ją w
pasmanterii w Blue City w Warszawie.

2. Data: 2005-11-17 19:53:26

Temat: Re: Mulina DMC - nowość
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie, że w sklepach pojawiła się nowa mulina DMC, która świeci
> (fosforyzuje) w ciemności. Jest ona biała, a wlaściwie mleczna. Kupiłam ją w
> pasmanterii w Blue City w Warszawie.

A próbowałaś nią wyszywać ?
Spróbuj, a potem opisz, tylko szczerze:)
Pozdrowienia
dorota

3. Data: 2005-11-17 20:11:13

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A próbowałaś nią wyszywać ?
> Spróbuj, a potem opisz, tylko szczerze:)
> Pozdrowienia
> dorota

Zasada dzialania jak przy mulinie metalizowanej. Jak sie robi jedna nitka i
to krotka jakos idzie, dwie lub wiecej okropnie, ale efekt jest niesamowity.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

4. Data: 2005-11-17 20:33:30

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiemy wiemy... juz ja ogladalysmy na naszym ostatnim spotkaniu :)
www.robotki.rssystem.pl/My_Homepage_Files/slajdy10/s
lides/2005-10-20_35.html
www.robotki.rssystem.pl/My_Homepage_Files/slajdy10/s
lides/2005-10-20_36.html

Robilam ta Pearlescent Effects E5200- robi sie duuuuzo lepiej niz
normalna metalizowana!! Nie rozdziela sie tak i nie przerywa. Efekt
rewelacja !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

5. Data: 2005-11-17 20:49:32

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie, że w sklepach pojawiła się nowa mulina DMC, która świeci
> (fosforyzuje) w ciemności. Jest ona biała, a wlaściwie mleczna. Kupiłam ją w
> pasmanterii w Blue City w Warszawie.

==============

Dziewzyny, ta mulina nie jest metalizowana, haftowalam nią. Jest zwykla,
normalna, niczym się nie różni od każdej innej muliny poza tym, że w ciemności
świeci, fosforyzuje. W ciemności, w ciemnym pokoju widać świecące elementy
robótki, które zostały nia wyhaftowane. W sprzedaży jest tylko jeden kolor
biały, jakby mleczny - bez metalowych nici,bez żadnych dodatków. W sklepie
nikt na nią nie zwraca uwagi, jeśli nie ma napisu o jej właściwościach. Mnie
powiedziła o niej ekspedientka, bo też nie zwróciłabym na nią uwagi - niczym
sie nie różni od innych mulin.

6. Data: 2005-11-17 21:09:48

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta mulina wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/y9nv5oj9rx71zu3b
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/alnuxv3qw2rn47db
.html
Mulina DMC E940 (Glow in the dark)

(xxx) poszukuję wzoru
Mulina Anchor
bardzo potrzebuje instrukcje do maszyny do szycia
Jaka to włóczka?
Jaka to włóczka?