Mulina JANOME

1. Data: 2010-06-13 08:07:00

Temat: Mulina JANOME
Od: "Ania C.z Bytomia Odrz." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Znalazłam piękny schemat stada koni i chciałabym go wyszyć.Ale jest duży
problem-mulina która jest podana nazywa się JANOME.Jest mi nie znana ta mulina i
nie mogę nigdzie znaleźć zamienników na DMC lub ANCHOR.
Bardzo proszę o pomoc.

2. Data: 2010-06-13 11:42:42

Temat: Re: Mulina JANOME
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania C.z Bytomia Odrz. pisze:
> [...]
> problem-mulina która jest podana nazywa się JANOME.Jest mi nie znana ta mulina i
> nie mogę nigdzie znaleźć zamienników na DMC lub ANCHOR.

Janome to japonska firma produkujaca maszyny do haftu i stosowne nici.
Jestes pewna, ze obrazek nalezy wyszywac mulina? Moze podane sa numery
jedwabnych nici? Pokaz fotke tych konikow, moze cos pradzimy.
Popatrz na spis ich nici tutaj

http://janome.com/index.cfm/LearningCenter/AskJan/Th
read/643

3. Data: 2010-06-13 11:50:59

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna pisze:
> [...]
> Jestes pewna, ze obrazek nalezy wyszywac mulina? Moze podane sa numery
> jedwabnych nici? Pokaz fotke tych konikow, moze cos pradzimy.

Znalazlam jeszcze to: - przejedz w dol strony -
http://www.secretsof.com/content/3720
Wyglada na to ze trzeba bedzie ,,przetlumaczyc" kolory na madeire i z
Madeiry na DMC - moga spore przeklamania byc

4. Data: 2010-06-13 13:00:07

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wklejam link do wzoru z firmy GOBLENSET:

http://www.goblenset.ro/goana-cailor-goblenuri-p-528
.html?osCsid=edcbbca41a35b6dcf489e9358e72eee5

[OT] Czerwcowe spotkanie robótkowe w Krakowie
Zdjęcia z wystawy w Zabrzu
brakujacy spis kolorów
[inne] pergamano - wzór
zamienniki muliny