Multaq 400mg 60szt -ceny na Zachodzie

1. Data: 2011-01-26 18:47:33

Temat: Multaq 400mg 60szt -ceny na Zachodzie
Od: konsultant <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są zasady kupowania leków na Zachodzie? Czy realizowane są
polskie recepty? Jeśli ktośzna adres portalu z lekami (z cenami) to
prosze o informacje.
Interesuje mnie lek na migotanie przedsionków -Multaq 400mg 60szt, w
Polsce kosztuje ponad 420zł.

2. Data: 2013-01-29 07:51:05

Temat: Re: Multaq 400mg 60szt -ceny na Zachodzie
Od: "Przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> informacje.
> Interesuje mnie lek na migotanie przedsionków -Multaq 400mg 60szt, w

Dusza wchodzi w cialo w momencie przerwania pepowiny
ACODIN - jak dlugo?
Fizyczna identycznosc heliksów DNA u danego osobnika jest dowodem, ze przeciw-materia DNA jest nosnikiem softwarowych "programów zycia i losu"
Golden - szczenięta rodowodowe
po powodzi zwykle jest epiedmia WZA