Murzynek blyskawiczny

1. Data: 2001-08-17 04:11:26

Temat: Re: Murzynek blyskawiczny
Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9logna$96p$...@n...tpi.pl...
szuk prostoty tego czegos mnie zairytowal.. mam nadzieje,z e da sie to
jesc:-) Dzis juz nie dostane ngdzie kwasnego mleczka, ani kefirq tym
abrdziej jogurtu anturalnego, a to co mam na skladzie to za malo i potrzebne
do mizerii:-)))
Ale jutro zaraz z rana ide na zakupy,a potem zaczynam sie za to brac... hmm,
w zasadzie tez mam forme do keksow... tylko ze mam dwie... moze znacie
ejszcze jakis przepis do takiej formy, sadze, ze dwie mi sie zmieszcza, a
przeciez nie bede robic 2 murzynow, bo mnie z domu wygnaja!

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2001-08-19 13:58:19

Temat: Murzynek blyskawiczny
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie to barziej piernik niz murzynek
bez jaj :)))
przepis dla leniuchow ;)
___
2 szkl. kwasnego mleka lub kefiru (robilam tez z jogurtem
naturalnym)
1/2 szkl. oleju
3 szkl. maki
2 lyzki kakao
2 lyz. dzemu (albo powidel)
2 lyzeczki sody oczyszczonej
1 szkl. cukru
przyprawa do piernikow
moga byc bakalie

Skladniki wymieszac, wylac do formy, piec ok. 40 min.

Mozna przekladac bita smietana albo dzemem. Ja pieke w
keksowej formie i juz nie przekladam. Jest mokry i doskonaly
kiedy chce sie cos slodkiego, a do sklepu pod gorke :>

Castle

1. Data: 2001-08-20 12:21:12

Od: "adi" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, a w jakiej temperaturce to upiec?

Ania

1. Data: 2001-08-20 14:38:19

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9logna$96p$...@n...tpi.pl...
To ja to skwituje krotko! Wyszlo super ciasto! Dodalem do tego jeszcze
mnostwo rodzynek i migdalki i bylo boskie /bylo bo juz nie ma:-(/ A next ime
robie dwie foremki:-) W zasadzie nic do tego specjalnego nei dzie, a cisasto
smakuje super bez dodania czegokolwiek, a ja pieklem to w temp 180C ale nie
przez 40 a rpzez 60 minut:-)

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2001-08-20 17:47:32

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <l...@n...com.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
nei dzie, a cisasto
> smakuje super bez dodania czegokolwiek, a ja pieklem to w

dokladnie! w moim przepisie "stoi" 200 st. i 40 min, ale
piekarnik czasem nie wydoli - wiec trzymam dluzej. Moi
goscie tez lubia, bo jest mokre
Jacus a ile tych rodzynek i migdalow dales?
..zawsze mam ochote na wiecej, ale boje sie zeby w koncu nie
siadlo :>
Castle

1. Data: 2001-08-21 07:41:21

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lrqvo$en1$...@n...tpi.pl...
> dokladnie! w moim przepisie "stoi" 200 st. i 40 min,
a to daltego 40 minutek.. a ja sie zalamywalem jak po 40 minutach bylo
jeszcze miekkie:-)

> ale
> piekarnik czasem nie wydoli - wiec trzymam dluzej.
u mnie wydoli, ale jakos temperatura za wysoka mi sie wydawala:-)

> Moi
> goscie tez lubia, bo jest mokre
Dokladnie... to chyba zasluga tego kefirq ze to takie mokrawe...:-) Pozatym
musze pwoiedziec ze udalo misie kupic fantastyczny kefirek byl taki gesty
jak z bajki...

> Jacus a ile tych rodzynek i migdalow dales?
> ..zawsze mam ochote na wiecej, ale boje sie zeby w koncu nie
> siadlo :>
sekund 5 ide zoabczyc na paczce co pisze.......
15dag rodzynek
10 dag migdalow takich w cienkich plasterkach....
W zasadzie sadze ze mozna dodac o wiele wiecej, ciasto w zasadzie jest
geste.. aha no i zdziwilem sie... poniewaz te wszystkie rodzynki i migdalki
nie poszly na dno tylko w calym ciescie siedza....
A wiesz co mam ejszcze jeden pomysl na to co bys powiedziala jak by do tego
zamiast rodzynek i mgdalow dodac suszone sliwki? Wyobrazasz sobie jak by to
musialo dobrze smakowac gdyby sie potem na taka duza suszona wilgotna sliwe
trafilo w ciastku? poddaje to pod rozwage:-)

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2001-08-22 08:21:56

Od: "RaV" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Upiekłem wczoraj, może drugie ciastko w życiu. 15 minut roboty a po 2
godzinach już jedliśmy. Jest wyborne. Żonce też bardzo smakuje.

--
Z pozdrowieniami
RaV

Nareszcie wocilam :o)
kawa
nuda
Czy macie pasje i maly obled w oczach???
ogorki bostonskie