Muszla klozetowa - przebarwienia

1. Data: 2005-11-16 11:49:04

Temat: Muszla klozetowa - przebarwienia
Od: "Marcin" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

W mieszkaniu, które kupiłem jest zainstalowana muszla klozetowa, która
wyglada nawet całkeim znośnie, ale ma zielony zaciek od kostki domestosa
albo czegoś podobnego. Próbowalem to usunąć wszelkimi domowymi środkami ale
niestety nieudało się.
Znacie może sposób na usunięcie takiego zacieku ?

pozdrawiam
marcin

2. Data: 2005-11-16 13:13:18

Temat: Re: Muszla klozetowa - przebarwienia
Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale
> niestety nieudało się.
> Znacie może sposób na usunięcie takiego zacieku ?

spróbuj jeszcze octem jeśli nie próbowałeś

pozdr.

Yarrah - co to za drzewo?
Ceny oklein meblowych
rdza - kuchenka elektryczna