Mycie sandwichera ?

1. Data: 2008-06-02 10:02:23

Temat: Mycie sandwichera ?
Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Macie może pomysł jak wyczyścić z
przypalonego jedzenia maszynkę do robienia
sandwichy ?

Może by ją tak zamoczyć w wodzie (oczywiście wyłączoną ;-)
i poczekać aż odmoknie ?

Nie można jej przeczyścić niczym metalowym (teflonowa powłoka),
a drewnianym nożykiem się nie da.

2. Data: 2008-06-02 12:24:30

Temat: Re: Mycie sandwichera ?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup spray do czyszczenia piekarników/grilii (uwaga żrący) i tym.
Ewentualnie zalac wodą jedna połówkę, odmoczyć, umyć a potem do góry nogami
i to samo z drugą.
Oczywiście mam na myśli zalewanie wodą WNĘTRZA tostera i to po połowie a nie
całego urządzenia
Jacek
PS
pod żadnym pozorem nie skrobać bo zlezie teflon i potem już będzie całkiem
trudno czyścic

3. Data: 2008-06-02 15:00:10

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Radek D wrote:

> Macie może pomysł jak wyczyścić z
> przypalonego jedzenia maszynkę do robienia
> sandwichy ?

Wlacz na chwile, az przypalony ser sie rozgrzeje, po czym wylacz z pradu
i zmyj delikatnie przyciskajac wilgotna gabka do naczyn. Trudno dostepne
miejsca - z tylu i wokol kabli,gdzie zawsze splywa ser czyszcze
patyczkami do szaszlykow.

pozdr

cherokee

4. Data: 2008-06-02 15:28:10

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 16:00:10 +0100, cherokee napisał(a):

> [...]
> i zmyj delikatnie przyciskajac wilgotna gabka do naczyn. Trudno dostepne
> miejsca - z tylu i wokol kabli,gdzie zawsze splywa ser czyszcze

A mnie te miejsca dokładnie zniechęciły do używania tego typu urządzeń -
nie ma siły, aby to wszystko doczyścić. Nawet uchwyty garnków czyszczę w
każdym załamaniu - nie znoszę, kiedy gdziekolwiek cokolwiek przywiera.

5. Data: 2008-06-02 17:02:30

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> A mnie te miejsca dokładnie zniechęciły do używania tego typu urządzeń -

Ja sandwitchera nie czyściłem od nowości. może dlatego że nie ma
właściwie czego czyścić. A ze jest dość mocno w obiegu...

6. Data: 2008-06-02 17:17:59

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie te miejsca dokładnie zniechęciły do używania tego typu urządzeń -
> nie ma siły, aby to wszystko doczyścić. Nawet uchwyty garnków czyszczę w
> każdym załamaniu - nie znoszę, kiedy gdziekolwiek cokolwiek przywiera.
Dokładnie
Jakby nie mogli zrobić tostera z dużą dookoła wanienką na wyciekający ser,
2cm szerszy i w teflonie, a życie stałoby się łatwiejsze i przyjemniejsze bo
nigdy tam gdzie kable by się nie pobrudził.
A może ktos widział takie tostery?

7. Data: 2008-06-02 17:19:00

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 19:02:30 +0200, Osadnik napisał(a):

> Ja sandwitchera nie czyściłem od nowości. może dlatego że nie ma
> właściwie czego czyścić. A ze jest dość mocno w obiegu...

Nie mów. Ser nie powłaził nigdzie? Błe, te zapieczone pokłady :-(

8. Data: 2008-06-02 20:27:38

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Nie mów. Ser nie powłaził nigdzie? Błe, te zapieczone pokłady :-(

nie. Ser nie ma prawa nigdzie powłazić, jedynie jest pełno okruchów, ale
tego nie doskrobiesz niczym ani nijak i niespecjalnie przeszkadza. same
teflonowe części są czyste.

9. Data: 2008-06-02 20:57:51

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 19:17, "ZS" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> 2cm szerszy i w teflonie, a życie stałoby się łatwiejsze i przyjemniejsze bo
> nigdy tam gdzie kable by się nie pobrudził.

Ja mam chyba taki. Kupiony z 10 lat temu w Danii.

Nigdy nie byl myty - po za oczywiscie wytrzepaniem okruszkow i
przejechaniem wilgotna scierka.

Ser tez nigdy nigdzie nie wyplynal z tego korytka gdzie lezy kanapka -
nie mowiac juz o cieknacym serze po kablach ;)

Pozdrawiam
Rafal

10. Data: 2008-06-03 10:26:29

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ser tez nigdy nigdzie nie wyplynal z tego korytka gdzie lezy kanapka -
nie mowiac juz o cieknacym serze po kablach ;)

A jakiej firmy to opiekacz? bo przeszukałem allegro ale nic godnego uwagi
nie znalazłem:(

Co dać pod panele?
[crosspost] oprogramowanie do monitoringu/alarmu
Re: CHEMOUTWARDZALNE MATERIAŁY NAPRAWCZE
Re: Praca badawcza nt. oddzialywania infradzwiekow w budynkach/ biurach (dlugie)
kuchnia ktos uzywa podobnego wynbalazku?