Mycie twarzy?

1. Data: 2004-02-02 01:15:04

Temat: Mycie twarzy?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Tak mnie coś naszło, czy wy używacie do mycia twarzy jakichś gąbeczek
czy czegoś? Bo ja jak dotąd myję buźkę po prostu łapkami, a może powinnam
inaczej? Jakie są za i przeciw używania czegoś dodatkowego?
Mam cerę lekko mieszaną, trochę naczynkową.
Maga

1. Data: 2004-02-02 09:09:30

Temat: Re: Mycie twarzy?
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> inaczej? Jakie są za i przeciw używania czegoś dodatkowego?
> Mam cerę lekko mieszaną, trochę naczynkową.

Ja zawsze rano myke buzie tak szczoteczka mieciutka do mycia twarzy z jakism
zelem. A do zmywania tego zelu, jak rowniez roznych mleczek, peelingow i
maseczek polecam gabeczki celulozowe (takie platki okragle gabkowe).
pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-02 09:49:32

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej? Jakie są za i przeciw używania czegoś dodatkowego?
> Mam cerę lekko mieszaną, trochę naczynkową.

Ja też myję rękami, bo do gąbek się zraziłam po tym jak mi dermatolog
opowiedział ile sie w nich gromadzi bakterii...
agatka

1. Data: 2004-02-02 09:52:13

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości

> Ja też myję rękami, bo do gąbek się zraziłam po tym jak mi dermatolog
> opowiedział ile sie w nich gromadzi bakterii...

Jak sie nie dba o ich higiene....

Joasia

1. Data: 2004-02-02 10:05:47

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bvl6kd$o1n$1@inews.gazeta.pl,
Joasia <j...@S...wp.pl> typed:

> Jak sie nie dba o ich higiene....

Prawda? Równie dobrze możnaby nie używać szczoteczki do zębów, bo przecież
stoją obok siebie (przynajmniej u mnie szczotka do twarzy, do zębów i
rękawiczka do mycia leżą na tej samej półeczce pod lustrem łazienkowym) i
łapią tyle samo bakterii. Ja zawsze przed użyciem wyparzam szczoteczki (i do
twarzy i do zębów), rękawiczkę czy gąbkę w gorącej wodzie, a po użyciu
pilnuję, żeby dobrze wysuszyć i nie mam problemów.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-02 10:31:00

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
> twarzy i do zębów), rękawiczkę czy gąbkę w gorącej wodzie, a po użyciu
> pilnuję, żeby dobrze wysuszyć i nie mam problemów.

Dokladnie :) Wparzyc i wysuszyc - to podstawa.
Poza tym nie ludzmy sie ze wytluczemy wszystkie bakterie wokol nas, nie
nalezy rozleniwiac ukladu odpornosciowego ;)))
Pozdrawiam
Joasia co wlasnie wyszorowala twarz szczoteczka i zmyla ja gabeczka
wyparzona :) Potem przetarla tonikiem, pod oczki wklepala kremik i cala
twarz natarla kolejnym kremikiem z wielka luboscia :)

1. Data: 2004-02-02 12:50:04

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wparzyc i wysuszyc - to podstawa.
> Poza tym nie ludzmy sie ze wytluczemy wszystkie bakterie wokol nas, nie
> nalezy rozleniwiac ukladu odpornosciowego ;)))
Zgadzam się że przy prawdiłowej higienie jest mniejsze zagrożenie, tyle że
większość dziewczyn po pewnym czasie się rozleniwia i wyparza
gąbkę/szczotezkę coraz rzadziej. Twarz jest o tyle bardziej newralgiczna niż
zęby że jeśli ma się problemy z cerą to bardzo często jest na niej wiele
ognisk zakaźnych z "żyjątkami" które tylko czekają żeby się przenieść.
Ale jeśli wam się dobrze używa myjek to chyba jest to pomysł do rozważenia.
Ja osobiście pozostanę przy myciu rękami i ścieraniu wszystkich speyfików
jednorazowymi wacikami.
agatka

1. Data: 2004-02-02 13:01:50

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się że przy prawdiłowej higienie jest mniejsze zagrożenie, tyle że
> większość dziewczyn po pewnym czasie się rozleniwia i wyparza
> gąbkę/szczotezkę coraz rzadziej.

A tego to nie mozesz byc pewna. Nie osadzaj innych wlasna miara.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-02 19:35:01

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej? Jakie są za i przeciw używania czegoś dodatkowego?
> Mam cerę lekko mieszaną, trochę naczynkową.

Ja mam cerę tłustą, naczynkową. Uzywam szczoteczki do twarzy, miekkiej, ale
i tak na policzkach, gdzie mam naczynka drapie i boli, więc omijam te
okolice, skupiając się na "wyszorowaniu" nosa, czoła i brody. Płukam wodą,
normalnie. Szczoteczkę płukam, suszę, ale nie wyparzam, bo nie wyparzam też
szczoteczki do zębów ani szczotki do masażu pleców. Po proste zmieniam je.

Jesli zaś chodzi o peeling, to po złuszczeniu paszczy zmywam pozostałe
granulki za pomocą gąbeczki do twarzy, którą po każdym użyciu dokładnie
piorę i suszę, coby baktetiom nie było zbyt w niej dobrze.

Agata

1. Data: 2004-02-02 21:17:18

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> [...]
> inaczej? Jakie są za i przeciw używania czegoś dodatkowego?
> Mam cerę lekko mieszaną, trochę naczynkową.

Ja mam cere mieszana i obrzydliwie delikatna - byle zadrapanie widac
przez miesiac i dluzej. Wole uzywac lapek, bo mam pewnosc, ze wszedzie
dosiegne. Tak samo, jak rekami nakladam wiekszosc kosmetykow. Gabka nie
daje takiej precyzji.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman