Myślałem, że Pieczyński to kolejny gadający aktor...

1. Data: 2016-03-19 22:46:47

Temat: Myślałem, że Pieczyński to kolejny gadający aktor...
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

...a tu proszę jaka niespodzianka. Nie dość, że mądrze gada, to nie boi
się powiedzieć prawdy o mafii watykańskiej publicznie.
Wielki szacun.

http://www.superstacja.tv/program/nie-ma-zartow-krzy
sztof-pieczynski,6379292/

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2016-03-20 07:19:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 22:46, Kviat pisze:
> ...a tu proszę jaka niespodzianka. Nie dość, że mądrze gada, to nie boi
> się powiedzieć prawdy o mafii watykańskiej publicznie.
> Wielki szacun.

Powrotu do zdrowia życzę

3. Data: 2016-03-20 13:22:09

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 07:19, pinokio pisze:

> Powrotu do zdrowia życzę

Widzę, że prawda zabolała... To dobrze.
Ale cieszę się, że obejrzałeś i zacząłeś mieć wątpliwości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-03-20 14:33:18

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> ...a tu proszę jaka niespodzianka.

I co tam takiego odkrywczego znalazłeś?

5. Data: 2016-03-20 16:18:45

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 14:33, s...@g...com pisze:

> I co tam takiego odkrywczego znalazłeś?

Że mądry człowiek (nie jest to powszechne wśród aktorów), że się nie boi
o tym publicznie mówić...

Dlaczego niektórym trzeba dwa razy to samo powtarzać?

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2016-03-20 17:47:05

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Że mądry człowiek (nie jest to powszechne wśród aktorów), że się nie boi
> o tym publicznie mówić...

Ale to historia kościoła, były też i takie momenty, kur..wa toż
to w podstawówce było na lekcjach historii.

7. Data: 2016-03-20 19:10:56

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 16:18, Kviat pisze:

> Że mądry człowiek (nie jest to powszechne wśród aktorów), że się nie boi
> o tym publicznie mówić...
>
> Dlaczego niektórym trzeba dwa razy to samo powtarzać?

czy to nie on grał Popiełuszkę?

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

8. Data: 2016-03-20 19:17:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-20 19:10, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> czy to nie on grał Popiełuszkę?

Woronowicz.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

9. Data: 2016-03-20 19:29:49

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 19:17, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-20 19:10, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> Woronowicz.

dzięki Elastyna :-)

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

Nowa przysięga żołnierska - Wierzę w zamach Smoleński
Dlaczego ludzie nie słuchają naukowców prezentujących rzetelne badania naukowe, a ufają oszustom?
A mówiłem?
Precz ze szpilkami!
Buczenie w tonacji C-dur