NA GRZYBACH...

1. Data: 2007-09-30 04:18:05

Temat: NA GRZYBACH...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... przypałętał się jakiś śniadawy facet z żydowatym chłopcem, nawet grzybów
nie zbierał - za to chodził z ponurą miną wokół mnie i Marudy. Tyle, że
jakiś mikry - połowa ze mnie. Jeden cios i umarłby w powietrzu z głodu...

2. Data: 2007-09-30 05:36:12

Temat: Re: NA GRZYBACH...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> nie zbierał - za to chodził z ponurą miną wokół mnie i Marudy. Tyle, że
> jakiś mikry - połowa ze mnie. Jeden cios i umarłby w powietrzu z głodu...

Miał jeszcze jednego chłopca malucha w kapuleszu, ale się nie przyglądałem.

Idę...
czy masz[mam] plan?
psychosynteza - cz. 8
Pieknie