NADREAKTYWNY PĘCHERZ

1. Data: 2003-07-20 17:29:49

Temat: NADREAKTYWNY PĘCHERZ
Od: "flame" <f...@f...wonder.pl> szukaj wiadomości tego autora

Choruje na ta nie mila chorobe juz 14 lat od 6miesiecy biore tabletki
detrusitol po 4mg dziennie co wynosi na tydzien okolo 140zł. Powiem szczerze
ze jest jakas poprawa nie wielka ale jest i nie jestem pewny czy to efekt
leku czy czysto psychologiczny. Lekarz ktory mnie leczy powiedizal ze
medycyna nie zna przyczyn tej choroby do konca. W sumie wywalilem tyle kasy
juz i jeszcze wywale a wyniki sa bardzo skape czy nie lepiej by poddac sie
jakiemus zabiegowi lub jakas inna terapie czy moze ktos wie cos o tej
chorbie czy jest szansa jej wyleczenia wogole? Bardzo prosze o jakas
fachowa rade bo to co czytam na necie to same skrawki jak zyc z ta choroba a
nie jak jej pozbyc sie do konca.
Pozdrawiam Marcin