NALEWKA...

1. Data: 2010-08-08 14:00:28

Temat: NALEWKA...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wieloowocowa - super pychotka. Mój przydział - pełna butelka po
pamiętliwej "Hirkiej Nastojance Ukraińskiej Miedowej z Piercem".
Wzruszyłem siem.

2. Data: 2010-08-08 14:25:23

Temat: Re: NALEWKA...
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... wieloowocowa - super pychotka. Mój przydział - pełna butelka po
> pamiętliwej "Hirkiej Nastojance Ukraińskiej Miedowej z Piercem".
>    Wzruszyłem siem.

Tu, na psychologii o nalewkach.
To na kuchnię slesz o problemach z Wartburgiem, na p.m.samochody o braku
erekcji, a na biznes o słoikach wecka?

M.

3. Data: 2010-08-08 15:02:22

Temat: POPRAWKA
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@o...pl> wrote in message

> Tu, na psychologii o nalewkach.
> To na kuchnię slesz o problemach z Wartburgiem, na p.m.samochody o braku
> erekcji, a na biznes o słoikach wecka?
>

> M.

WIĘKSZOŚĆ LUBI NALEWKI.
Zapraszasz mnie na grupę biznes?
Jeszcze tam nie byłem...

4. Data: 2010-08-08 15:26:10

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Majka pisze:

> Tu, na psychologii o nalewkach.
> To na kuchnię slesz o problemach z Wartburgiem, na p.m.samochody o braku
> erekcji, a na biznes o słoikach wecka?
> M.

IMO to chyba normalne, że ewidentny czub zachowuje się nienormalnie,
ale jeśli faktycznie chcesz się temu dziwić to nie chcę cię martwić,
ale tym zdziwieniem satysfakcji intelektualnej to ty chyba normalnym
raczej tutaj nie wróżysz.
S.

5. Data: 2010-08-08 16:07:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <l...@n...piotrek> wrote in message

> [...]
> ale jeśli faktycznie chcesz się temu dziwić to nie chcę cię martwić,
> ale tym zdziwieniem satysfakcji intelektualnej to ty chyba normalnym

Przełącz się na odbiór elektroniczny tam-tamie...

6. Data: 2010-08-09 08:59:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" napisał:

> Tu, na psychologii o nalewkach.
> To na kuchnię slesz o problemach z Wartburgiem,

... z helikopterem.

> a na biznes o słoikach wecka?

O weckach na pl.soc dzieci :)

--
Pozdrawiam - Aicha (zabutlowana i bąbelkująca)

7. Data: 2010-08-09 11:41:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=w-Us-rxeUlA&feature=r
elated

8. Data: 2010-08-09 11:48:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> http://www.youtube.com/watch?v=w-Us-rxeUlA&feature=r
elated

Dzięki :) Wreszcie mam chwilę, żeby posłuchać. Czegoś podobnego do
podkładu muzycznego z wczorajszego powtórkowego Makłowicza w Armenii nie
udało mi się dotąd znaleźć (Aran Nikogosyan).

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2010-08-09 12:19:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> podkładu muzycznego z wczorajszego powtórkowego Makłowicza w Armenii nie
> udało mi się dotąd znaleźć (Aran Nikogosyan).

Tylko część oglądałem.

10. Data: 2010-08-09 12:27:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message