NASIONA EGZOTYCZNE

1. Data: 2005-03-23 10:29:29

Temat: NASIONA EGZOTYCZNE
Od: "Bartek_wawa_sggw" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM:) to moj pierwszy raz tu:) ale chetnie bede sie udzielał

Mam takie pytanko: czy wiecie moze gdzie (najlepiej w warszawie ale
niekoniecznie ) mozna kupic nasiona roslin egzotycznych w jakis wiekszych
ilosciach w rozsadnych cenach ??? ( nieinteresuje mnie firma kalmar bo sa
drodzy ).
z gory dziekuje za wszystkie informacje

matka znalazla u syna czasopismo
"SADO-MASO", pokazuje ojcu i pyta,
co mamy teraz zrobic z Jasiem?
a ojciec: "No chyba go nie zbijesz?"

2. Data: 2005-03-23 12:11:13

Temat: Re: NASIONA EGZOTYCZNE
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako miłośnik drzew - polecam http://www.botanicy.tox.pl/sklep/index.php

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

3. Data: 2005-03-23 12:38:14

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek_wawa_sggw" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ilosciach w rozsadnych cenach ??? ( nieinteresuje mnie firma kalmar bo sa

Może na Allegro

4. Data: 2005-03-23 12:51:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilosciach w rozsadnych cenach ??? ( nieinteresuje mnie firma kalmar bo sa

Zobacz u botaników.http://botanicy.tox.pl/forum/viewtopic.php
?t=81
Podaj namiar na tego kalmara,szukałem, ale mi ryby wychodzą.
Mirzan>

Lawenda
żarłoczne zające-pomocy
Lawenda