NAUCZYCIELKA SZUKA PRACY!!!

1. Data: 2003-10-06 10:04:34

Temat: Re: NAUCZYCIELKA SZUKA PRACY!!!
Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KEN" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
news:blr9kk$61l$1@news.onet.pl...
> Nauczycielka 26 lat ,KOCHAJĄCA pracować z dziećmi o miłej aparycji

A jesli dzieci mają aparycję niezbyt miłą?

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

2. Data: 2003-10-06 10:18:31

Od: "apple" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Roman Stachowiak napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "KEN" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
>
>A jesli dzieci mają aparycję niezbyt miłą?

Tzw. błąd przesunięcia kategorialnego :) Ukończyło się kurs logiki na
studiach. :)))

apple

3. Data: 2003-10-06 14:44:04

Temat: NAUCZYCIELKA SZUKA PRACY!!!
Od: "KEN" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczycielka 26 lat ,KOCHAJĄCA pracować z dziećmi o miłej aparycji z
licencjatem o specjalności: nauczanie początkowe, z referencjami ,szuka
pracy w szkole podstawowej, przedszkolu, żłobku, lub jako niania z
wykształceniem kierunkowym.

Najlepiej Warszawa lub okolice.

l...@o...pl
lub
l...@p...onet.pl

4. Data: 2003-10-06 15:38:39

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tzw. błąd przesunięcia kategorialnego :) Ukończyło się kurs logiki na
> studiach. :)))
>
> apple

...mnie zdziwiło coś innego - już poprzednim razem grupowicze śmiali się z
tego samego błędu, a nic to nie zmieniło, ogłoszenie pojawiło się ponownie,
w identycznej formie! Czyżby autorka nie czytała odpowiedzi, tylko proste
ctrl c, ctrl v i gotowe?!? Można było choć wstawić przecinek... :-(

Agata

5. Data: 2003-10-06 16:41:21

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata napisał:

> [...]
> w identycznej formie! Czyżby autorka nie czytała odpowiedzi, tylko proste
> ctrl c, ctrl v i gotowe?!? Można było choć wstawić przecinek... :-(

A moze ona jednak chce z dziecmi o milej aparycji?:-) Nie tak jak ten
moj ancymonek, co pierdzi, beka, dlubie w nosie i zjada kozy, a skarcony
pyta: "co ja takiego zrobilem?":-) Pewnie w domu rodzinnie zjadaja kozy
na podwieczorek...:-)
Smacznego!

PS. W tym roku przynjamniej nie lize podlogi (na razie). Pewnie w
zeszlym roku oszczedzali w domu na srodkach czystosci:-)
Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno"

6. Data: 2003-10-06 22:41:15

Od: "Jo" <k...@y...ie> szukaj wiadomości tego autora

"edymon" wrote:

> [...]
>
> PS. W tym roku przynjamniej nie lize podlogi (na razie). Pewnie w
> zeszlym roku oszczedzali w domu na srodkach czystosci:-)

Hej...
Moje podopieczne roznia sie od Twojego ancymonka tylko tym, ze jak jak sie
skarci, to mowia: 'chce batonika'(jakies pietnascie razy).
Swoja droga swoj do swego ciagnie. Moze i ona ma mila aparycje i chce z
milymi aparystycznie(hehe) dziecmi pracowac...
Pozdrawiam
Jo

Propozycja współpracy ..
licencjat z angielskiego
Proszę o informację na temat Planu Rozwojowego.
L 4 w czasie ciązy
Propozycja współpracy